Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Creste-ti vanzarile prin 3 pasi simpli
Tags: management si marketing, strategii de marketing, networking, clienti, informatii, continut
Regulile de marketing se schimba astazi mult mai repede decat in trecut. Strategiile pe care puteam sa le aplicam atunci pe o perioada mult mai mare de timp au azi un circuit de viata mult mai redus, iar atentia noastra trebuie sa fie, din acest punct de vedere, mult mai mare.
Regulile de marketing se schimba astazi mult mai repede decat in trecut. Strategiile pe care puteam sa le aplicam atunci pe o perioada mult mai mare de timp au azi un circuit de viata mult mai redus, iar atentia noastra trebuie sa fie, din acest punct de vedere, mult mai mare.
Iata trei metode prin care ne putem creste vanzarile daca ne concentram mult mai mult asupra clientilor si a partenerilor de afaceri:
1. Clientii sau potentialii parteneri de afaceri stiu mult mai multe despre compania noastra decat stim noi despre ei.
E adevarat. Studii recente arata ca orice persoana care va dori fie sa cumpere un produs, fie sa colaboreze cu compania noastra isi va face temele inainte sa treaca la fapte. Asa se face ca din acest punct de vedere nu trebuie sa fim luati prin suprindere. Trebuie sa cunoastem preferintele clientilor, modelul pe care il urmeaza cand fac o achizitie, ce fel de produse cauta si asa mai departe.
2. Compania care nu se concentreaza pe continut are o bila neagra.
Pornim cu stangul daca nu oferim continut de calitate sau daca acest aspect nici macar nu intra in strategiile noastre de marketing. Informatiile pe care le oferim spun multe despre noi si despre calitatea serviciilor sau produselor oferite. Cei care inteleg business-ul vor capata si incredere in ceea ce oferim.
3. Ceea ce stii conteaza mai mult decat pe cine cunosti.
Cu siguranta, networking-ul nu si-a pierdut din valoare, insa relatiile cu cei din domenii nu mai sunt atat de mare ajutor in cele mai multe contexte. Desi vor continua sa fie importante, orice client va dori sa stie cat mai exact in ce mod ceea ce ofera compania noastra reprezinta o solutie viabila.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.