Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa scrii un comunicat de presa
Tags: marketing, comunicat de presa, promovare, cum sa scrii un comunicat de presa
Un comunicat de presa este o pseudo-stire scrisa la persoana a treia care vrea sa-l convinga pe un editor/reporter ca un anumit eveniment/produs/serviciu merita toata atentia.
Un comunicat de presa este o pseudo-stire scrisa la persoana a treia care vrea sa-l convinga pe un editor/reporter ca un anumit eveniment/produs/serviciu merita toata atentia.
Cum este folosit comunicatul de presa? Cel mai adesea, acesta este trimis via email, fax sau posta normala. Poate fi, de asemenea, parte a unui kit complet de presa sau poate fi acompaniat doar de o scrisoare de vanzare.
Inainte sa scrii orice cuvant, nu uita ca reporterul nu este o persoana interesata sa atraga vizitatori pe site-ul tau, el cauata povestea care ii va atrage pe cititorii sai si care ii va fi pe plac editorului. Nu-i pasa catusi de putin de serviciile tale pentru clienti, de dedicarea fata de calitate.
Cu alte cuvinte, scoate-ti egoul din ecuatie. Scoate si icnlinatia ta spre a vinde. Uita-te la povestea pe care o ai cu un ochi rece, obiectiv.
Headline-ul trebuie sa fie stirea in cat mai putine cuvinte. Uita-te la titlurile de stiri pe care el vezi zilnic in presa. Astfel, uite un exemplu prost: UN SITE NOU CARE OFERA PROGRAME DE SLABIRE PE BAZA DE PLANTE SI UNDE ADOLESCENTII POT VORBI DESPRE PROBLEMELE DE GREUTATE. Si iata si varianta corecta: ADOLESCENTI: STARURILE ANOREXICE NU SUNT UN EXEMPLU POZITIV.
Tocmai ai aruncat momeala. Urmeaza subtitlul, un instrument cat se poate de eficace care este adesea trecut cu vederea. El iti posibilitatea de a-l trage si mai tare spre tine pe reporter. Pentru a continua exemplul de mai sus:
ADOLESCENTI: STARURILE ANOREXICE NU SUNT UN EXEMPLU POZITIV
Forumurile spun: adolescentii nu cred ca celebritatile ultra-subtiri sunt atractive; fetele sustin ca au o imagine de sine negativa din cauza vedetelor slabe de la Hollywood
Lead-ul, paragraful de inceput include cine, ce, cand, unde si cum. Aici este loc de fapte.
Lead bun: Adolescentii sunt suparati pe Hollywood pentru ca pune in lumina reflectoarelor trupurile foarte subtri si mulre fete spun ca au dovedit constiente de imaginea lor dupa ce s-au uitat la televizor, la filme si la clipuri muzicale. Concluziile urmeaza mai mult de sase luni de discutii si dezbateri continue pe site-ul theplace4vitamins.com. conform coordonatorului theplace4vitamins.com, George Xulescu, mania si resentimentele fata de anorexicele de la Hollywood sunt sentimente dominante in randul adolescentelor.
Restul comunicatului de presa trebuie sa sustina ceea ce ai pretins in headline si in lead. Nu uita sa incluzi si testimoniale. Numai in acestea trebuie sa folosesti pronumele personal „eu”. Cu cat mai scurt, cu atat mai bine. Daca poti spune totul in doua pagini, bravo. Daca o poti face intr-una, sublim.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.