Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce se dezaboneaza oamenii de la newsletter?
Tags: marketing, newsletter, b2b, de marketing
Stii momentul acela in care te asezi sa scrii newsletter-ul trimestrial si nu ai nicio idee despre ce sa vorbesti? Urmearea este ca umpli golul cu informatii despre ultimele produse si servicii, incluzi un link sau doua catre articole interesante si poate mentionezi sa ca va schimbati sediul luna urmatoare. A, pleaca si Georgel. Gata, dai SEND.
Stii momentul acela in care te asezi sa scrii newsletter-ul trimestrial si nu ai nicio idee despre ce sa vorbesti? Urmearea este ca umpli golul cu informatii despre ultimele produse si servicii, incluzi un link sau doua catre articole interesante si poate mentionezi sa ca va schimbati sediul luna urmatoare. A, pleaca si Georgel. Gata, dai SEND.
Ai terminat pentru inca trei luni. Tocmai pentru ca nu este atat de usor, nu ai newsletter lunar sau saptamanal, dar cel putin trimiti unul trimestrial.
Ce este in neregula cu acest scenariu? Daca atat de multe persoane fac asta, nu poate fi foarte gresit, asa-i?
Ba da. Clientii tai vor raspunsuri la problemele lor.
In spatiul B2B, majoritatea companiilor au aceleasi probleme:
1. Vor idei de vanzari si de marketing.
2. Vor sa-si imbunatateasca productivitatea operatiunilor si a echipei.
3. Vor sa inteleaga si sa-si foloseasca datele.
4. Au nevoie de ajutor la planificare si la previzionare.
5. Vor sa-si pastreze clientii actuali si sa faca rost de unii noi.
Newsletter-ul tau este doar o parte a procesului de interactionare cu clientii. Exista multe alte moduri, via telefon, direct mail, fata in fata si via campanii de marketing, dar newsletter-ul este important si influent.
Cand consumatorii iubesc ceea ce le trimiti, li se va parea relevant sa citeasca si nu se vor dezabona. Oamenii se dezaboneaza daca nu primesc valoare.
Data viitoare cand trimiti un newsletter, inainte sa apesi SEND, trece-l prin barometrul intern. Rezolva vreo problema a clientului? Daca nu, ia-o de la capat.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.