Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Invata sa fii un om de vanzari mai bun
Tags: marketing, vanzari, bani, succes, emotii
Renunti dupa doar cateva telefoane de vanzari? Te astepti sa ai noi tranzactii dupa fiecare eveniment de networking? Este timpul sa-ti schimbi modul de gandire si sa pregatesti contul bancar pentru ingrasare.
Renunti dupa doar cateva telefoane de vanzari? Te astepti sa ai noi tranzactii dupa fiecare eveniment de networking? Este timpul sa-ti schimbi modul de gandire si sa pregatesti contul bancar pentru ingrasare.
Te incetineste fiecare „nu, multumesc” pe care-l auzi? Sa-ti trimiti produsele si serviciile in mainile viitorilor clienti nu este o treaba usoara, dar, daca adaugi la aceasta provocare si teama de respingere, poti ajunge chiar la renuntarea la slujba. Ce-ar fid eci daca ai vedea NU-ul ca pe cuvantul magic care te aduce mai aproape de vanzare decat ca pe furtuna care-ti scufunbda corabia?
Este posibil. Sa incepem prin a intelege de ce iei respingerea atat de personal. Daca reprezinti un produs, probabil va il folosesti tu insuti si crezi in el din toata inima. Iar, daca furnizezi servicii, respingerea este cu atat mai dureroasa, caci cunostintele si talentul sunt parte din tine si este greu sa nu o iei personal.
Trebuie insa sa intelegi ca succesul vine abia dupa ce separi produsul sau serviciul de tine insuti.
Nu totul se rezuma la vanzare.
Nu pune presiune pe primul telefon pe care-l dai pentru a face o vanzare. Nu uita care este scopul acestui prim telefon: sa construiesti o relatie, sa ceri permisiunea prospectului sa-l adaugi la baza de date, sa planifici o viitoare intalnire, sa intrebi daca sa scoti prospectul cu totul din lista ta de contacte.
Dupa ce internalizezi ce am spus mai sus, vei accepta faptul ca nu toata lumea este un candidat perfect. Cei care vor sa fie scosi din lista de contacte nu au ceva cu tine sau cu produsul, numai ca ce le propui tu nu li potriveste in momentul actual.
Nu o lua personal.
Nu uita ca vorbesti cu o persoana in carne si oase, un om cu sentimente, stari de spirit si preocupari, exact ca si tine. Daca dai peste cineva care este nepoliticos, repeta-ti ca nu tu esti problema. Cel mai probabil, l-ai prins pe prospect intr-un moment prost.
Vorbeste limbajul cifrelor.
Incearca sa scoti emotiile din ecuatie, privind convorbirile telefonice si sedintele ca simple statistici. Daca dai 25 de telefoane, probabil ca doar o eprsoana va fi interesata sa afle mai multe. Daca participi la patru sau cinci evenimente de networking pe luna in loc de pe an, iti vei afce relatii si vei creste notorietatea brandului.
Nu esti singur.
Stiai ca 44% din oamenii de vanzari renunta la job dupa primul „nu”? Acum gandeste-te si la faptul ca 40% dintre prospecti spun cel putin o data NU inainte sa cumpere. Nu esti singur cu frustrarile de acest tip. Persista!
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.