Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pregateste customer service de sarbatori
Tags: marketing, customer service, vanzari, sarbatori
Datorita boom-ului inregistrat de ecommerce in ultima decada, retailerii se confrunta acum cu un peisaj si mai competitiv cu ovazia acestor sarbatori. Va curge deci cu reduceri agresive si livrari gratuite. Singurul mod prin care compania ta se poate diferentia, se poate face remarcata este oferirea de servicii personalizate care sa creeze experiente magice la nivelul consumatorului.
Datorita boom-ului inregistrat de ecommerce in ultima decada, retailerii se confrunta acum cu un peisaj si mai competitiv cu ovazia acestor sarbatori. Va curge deci cu reduceri agresive si livrari gratuite. Singurul mod prin care compania ta se poate diferentia, se poate face remarcata este oferirea de servicii personalizate care sa creeze experiente magice la nivelul consumatorului.
De fapt, customer service este atat de important pentru consumatori, incat 1 din 10 consumatori vor cumpara de la competitie, daca aceasta are un serviciu cleinti mai bun, spune un sondaj recent.
Activeaza sprijinul intregii companii
Fiecare membru al companiei tale are un impact asupra finalului. Similar, fiecare persoana din companie trebuie sa puna umarul, ami ales in timpul sarbatorilor. In loc deci sa cheltuiesti bani si timp pe angajati sezonieri, imprumuta colegi de la alte departamente sa te ajute cand iti e greu sa faci fata comenzilor. Este nevoie de un pic de ghidare, dar raspunsul rapid si persoalizat oferit clientilor te poate ajuta sa devii lider de piata.
Educa
Practica de „showrooming” prin care clientii care intra intr-un magazin sunt incurajati sa atinga si sa probeze marfa, apoi sa-si foloseasca telefoanele inteligente pentru a cauta online cel mai mic pret schimba complet jocul pentru retailerii (si nu la modul pozitiv).
Combate practica asigurandu-te ca oamenii tai din vanzari stiu foarte multe despre produsele pe care le vidneti si se dovedesc a fi mai utili decat internetul.
Echipeaza
Asigura-te ca echipa ta are instrumentele necesare pentru un proces lin in timpul sezonului. Asta isneamna un inventar plin, sisteme actualizate si tehnologei mobila, cum ar fi iPad-uri si telefoane inteligente.
Instrumentele acestea inteligente pot scurta timpul de asteptare.
Testeaza
Daca vinzi online, asigura-te ca echipa de customer service este gata pentru nebunia de sarbatori. Testeaza-ti site-ul asigurandu-te ca poate face fata traficului greu. Ofera mai multe moduri prin care utilizatorii pot contacta echipa de customer service, de la email, la telefon si live chat.
Accelereaza procesul, asigurandu-te ca FAQ despre livrare, retur si alte informatii sunt cat se poate de clari si limpezi.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.