Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Puterea de influentare
Tags: influentare, marketing, piata tinta, campanie de marketing
Trebuie sa crezi si sa potrivesti mesajul perfect cu piata ta, daca doresti ca strategia ta de marketing sa vanda.
Trebuie sa crezi si sa potrivesti mesajul perfect cu piata ta, daca doresti ca strategia ta de marketing sa vanda.
Din pacate, sa ai cel mai bun produs sau serviciu din lume este insuficient pentru a aduce milioane afacerii. De fapt, stii la fel de bine ca sunt probabil mii de inventii noucreate in fiecare an care nu vand niciodata. Cum asa? Simplu: chiar si cele mai bune produse din lume vor rata succesul, daca nu sunt promovate corect pe piata.
In primul si in primul rand, cheia este selectarea pietelor tinta sau de nisa corecte. Odata facut acest lucru, esti la jumatate de drum. Dar cel mai important lucru pe care trebuie sa-l faci in continuare este sa potrivesti "MESAJUL ADECVAT PENTRU PIATA".
Cu alte cuvinte, ce gandeste potentialul tau client sau cumparator chiar acum si cum intri in acea conversatie ca un oaspete binevenit si nu ca un intrus. Intreaba-te "ce vrea cel mai mult piata ta tinta si care este cea mai buna cale de a-i comunica mesajul?" De exemplu, care este oferta ta convingatoare? De ce ar trebui sa faca afaceri cu tine in loc de oricine altcineva?
Vorbim deseori despre importanta "plierii mesajului pe piata" – si asta e exact ceea ce ajuta accelerarea vitezei de crestere a unei afaceri. Fa asta bine si fii atent! Acest lucru nu e, din pacate, atat de simplu precum pare si este zona in care se fac cele mai mari greseli. Si de aici deriva esecurile majoritatii eforturilor de marketing!
Definirea si tintirea publicului adecvat sunt CHEIA oricarei campanii de marketing de succes. Aceasta strategie este probabil cea mai importanta dintre toate – nu conteaza cat de speciale sau atragatoare sunt produsele sau serviciile tale – promovate catre un public nepotrivit, nu-si vor atinge niciodata potentialul maxim.
Marketingul de clasa mondiala este cladit pe un principiu esential – identificarea clara a oamenilor/ organizatiilor pe care vrei sa le tintesti.
Autor: Marketingportal
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.