Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
10 trucuri pentru a va optimiza site-ul de business
Tags: web, seo, trucuri, optimizare site
Mai mari sau mai mici, cu o reputatie deja formata sau de-abia la inceput de drum antreprenorial, foarte multe firme au avut grija sa-si creeze un website propriu. Este tot mai evident ca lumea online nu mai poate fi ignorata, dar cum poti face sa fii vazut intr-un asemenea ocean de informatii? SEO este raspunsul.
Mai mari sau mai mici, cu o reputatie deja formata sau de-abia la inceput de drum antreprenorial, foarte multe firme au avut grija sa-si creeze un website propriu. Este tot mai evident ca lumea online nu mai poate fi ignorata, dar cum poti face sa fii vazut intr-un asemenea ocean de informatii? SEO este raspunsul.
Iar cand vorbim despre SEO, incepem cu Google, care nu indexeaza doar website-uri, ci si imagini, clipuri video, stiri, postari pe bloguri sau platforme de socializare si alte atatea. Asa incat, pentru a va optimiza prezenta online, trebuie sa le luati in calcul pe toate acestea.
1. Social media – S-a constatat ca activitatea pe retelele de socializare este corelata cu modul in care Google realizeaza clasificarile sale atunci cand primeste cereri de cautare. Cu alte cuvinte, postarile de pe Facebook sau Twitter va vor ajuta sa fiti mai usor de gasit pe motoarele de cautare.
2. Blogul – S-ar zice ca motoarele de cautare adora continutul online si povestile, iar blogul le are pe amandoua. De altfel, conform unor studii, companiile care publica regulat pe un blog, beneficiaza de mai mult trafic. Dar, pentru a beneficia de atentia Google cel mai bine este ca blogul sa fie parte din site-ul companiei si nu creat pe platforme specifice, precum Blogger sau Wordpress.
3. Directoarele de business – Exista foarte multe platforme online care permit inregistrarea companiilor dupa domeniul lor de activitate, iar partea cea mai frumoasa este ca acestea sunt indexate de Google. Asa ca nu stati pe ganduri, accesati astfel de site-uri si creati-va cont acolo.
4. Imaginile – Motoarele de cautare nu pot gasi imaginile decat daca acestea sunt identificate printr-un titlul. Faceti in asa fel incat titlul sa contina cuvinte reprezentative, simple si des utilizate. Aveti grija insa sa nu creati spam.
5. Prezentarile online – Incarcati pe pagini web specifice (precum slideshare.net sau nicepps.ro) prezentarile in Power Point ale companiei. Informatiile va vor aduce astfel mai mult trafic pe site.
6. Comunicatele de presa – Da, exista platforme si pentru ele. Chiar destule. Nu trebuie decat sa va inscrieti si sa postati comunicatul. Platforma il va distribui unei retele de jurnalisti si abonati, iar Google va afla si el despre acesta.
7. LinkedIn – Daca nu aveti deja un cont pe aceasta platforma de socializare, e cazul sa va faceti unul. Profitati de avantajele pe care vi le ofera gratuit acest site: crearea unui profil de business, postarea unor bannere care sa va promoveze produsele si serviciile, transmiterea informatiilor.
8. Clipurile YouTube – Cand postati pe YouTube clipuri cu informatii despre companie, despre produsele si serviciile ei, ori lansarile si evenimentele speciale, includeti cuvinte cheie in titlul aferent acestora. De asemenea, utilizati link-ul respectiv in cadrul propriului site.
9. Motoarele de cautare - Inscrieti-va pagina web pe motoarele de cautare: Google Webmastre Tools , Bing Webmaster Tools si Yahoo Site Explorer .
10. Continutul – Cand vine vorba despre online, continutul este rege. Aveti grija ca informatiile de pe site sa fie originale, actuale si importante pentru consumatori. Oferiti-le vizitatorilor mai ales informatii despre cum pot produsele si serviciile companiei sa le vina in ajutor, sa le rezolve anumite probleme. Si nu uitati sa utilizati in aceste prezentari cuvinte cheie.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.