Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 greseli grave de SEO

Tags: seo, motoare de cautare, optimizare site, home page, continut, call-to-action, link-uri

Exista multe greseli ce tin de optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare. Iata cateva dintre cele mai importante.
1. Folosirea unor cuvinte cheie gresite

Daca nu folosesti aceleasi cuvinte cheie pe care le introduc utilizatorii atunci cand cauta un produs, continutul tau nu va ajunge niciodata in cautarile lor sau nu va fi vazut de cine trebuie. Prin urmare, este indicat sa folosesti Google Insights for Search pentru a compara diversele cuvinte cheie si Google AdWords Keyword Tool pentru a monitoriza cautarile pentru acei termeni. Dupa ce te informezi in acest fel, vei putea folosi terminologia potrivita in titluri si subtitlurile articolelor.
 
2. Sa nu facilitezi distribuirea continutului

Avand in vedere ca traim in era social media, este important ca vizitatorii site-ului tau sa poata distribui cu usurinta continutul. Acest lucru ajuta de asemenea optimizarea pe motoarele de cautare. Daca folosesti excesiv continut de tip rich media (Flash, AJAX), distribuirea este aproape imposibila. Prin urmare, asigura-te ca:
 
- fiecare pagina de pe site are un URL unic. Atunci cand dai copy/paste URL-ului, trebuie sa se incarce pagina respectiva, nu un alt wizard sau filtru.
 
- nu incarci continut in pop-up-uri care nu contin un URL
 
3. Motoarele de cautare nu stiu ce fel de continut ofera site-ul tau

Motoarele de cautare citesc textul HTML, asadar, daca intregul continut al site-ului este sub forma de imagini sau Flash, motoarele de cautare nu vor sti ce fel de continut ofera site-ul tau. De asemenea, atunci cand continutul este sub forma de text HTML, acesta este mai accesibil utilizatorilor de dispozitive mobile si celor care au conexiuni mai slabe de internet.
 
4. Sa nu incluzi un call-to-action

Scopul unui website si al unui ranking bun nu este aceela de a atrage cat mai multi vizitatori, ci de a transforma acei vizitatori in clienti. Daca vinzi produse, include link-uri catre acele produse pe paginile site-ului.
 
5. Sa crezi ca toti vizitatorii iti acceseaza mai intai home page-ul

Fiecare pagina a site-ului ar trebui sa fie ca un home page. De multe ori, vizitatorii nu ajung direct pe home page si apoi navigheaza pe site. Majoritatea vizitatorilor vor efectua o cautare, vor fi trimisi catre o pagina de pe site-ul tau si de acolo vor naviga si pe alte pagini. Asigura-te ca toate paginile site-ului includ link-uri catre home page si catre pagina cu informatii despre companie, dar si call-to-action-uri relevante.

Sursa: Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016