Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 obiceiuri ale celor mai apreciati sefi

Tags: strategii marketing, obiceiuri antreprenori, sfaturi manageri, calitati manageri

Daca angajatii tai nu te plac, afacerea ta a pornit cu stangul. Incearca sa fii un sef mai bun, de care oamenii sa nu se fereasca atunci cand il vad, daca iti doresti sa ajungi in varf, sa faci lucruri marete si sa obtii profit.
Cercetarile oamenilor de stiinta arata ca peste 86% dintre angajati sunt mult mai increzatori in fortele proprii, dar mai ales mai productivi la locul de munca atunci cand au un sef care ii respecta, care schimba mai mult de doua vorbe pe saptamana cu ei si mai ales, de care nu se tem.

Asadar, lasa deoparte figura de persoana autoritara, aroganta si invincibila si incearca sa le intri in gratii angajatilor tai!

Iata cateva calitati pe care trebuie sa le detii pentru a reusi acest lucru:

1. Fii prietenos

Poate ca ti se pare ciudat sa ai o relatie de prietenii cu angajatii din subordinea ta, insa nu este nimic anormal in asta. Fa-ti timp sa ii feliciti personal pentru evenimentele speciale din viata lor, chiar daca asta inseamna o promovare profesionala, ziua de nastere, casatorie sau nasterea primului copil. Treci prin fiecare departament si saluta fiecare persoana dimineata, iar uneori recompenseaza-i cu cate o cafea din partea firmei. Pentru tine sunt doar gesturi marunte, insa pentru ei inseamna mult acest detalii.

2. Fii disponibil

Unele dintre cele mai bune idei care scot o companie din criza, o imping pe culmile succesului sau o mentin pe linia de plutire vin chiar de la unii dintre cei mai iscusiti angajati, insa daca esti genul de sef care nu poate fi niciodata abordat sau daca esti recunoscut pentru ca iei peste picior fiecare persoana care iti calca pragul biroului, s-ar putea ca acele idei sa nu apara niciodata.

3. Fii flexibil

Socoteala de acasa nu se pregateste niciodata cu cea din targ, asa ca, desi ai o agenda zilnica in care ai stabilit fiecare moment al zilei, asta nu inseamna ca nu poti sa faci mici exceptii in situatii deosebite, cand este nevoie de tine undeva, chiar daca asta inseamna sa ajuti un angajat sa finalizeze ori sa sustina un proiect, sa intampini niste clienti importanti sau sa bei o cafea cu colaboratorii de afaceri.

4. Fii pozitiv

Energie ta negativa ii va influenta cu siguranta si pe angajatii tai, iar acestia vor fi tentati sa faca lucrurile de mantuiala, doar ca sa fie facute, iar rezultatele bune vor intarzia sa apara. Incearca sa fii mereu cu zambetul pe buze, sa ai incredere in compania pe care ai cladit-o, dar mai ales in oamenii care lucreaza pentru tine.

5. Fii recunoscator

Fiecare dintre angajatii tai are cate un moment in care nevoie sa stie ca esti multumim de serviciile sale, de aceea este indicat sa ii lauzi pe oameni de fiecare data cand ai ocazia, cand iti aduc satisfactie, cand ajuta la incheierea tranzactiilor sau contractelor importante. De asemenea ii poti motiva prin diverse premii, prin selectia "angajatului lunii/anului". Organizeaza petreceri de sfarsit de ani si multumeste-le pentru ca iti sunt alaturi si pentru ajutorul pe care il primesti zilnic de la ei. Gandeste-te ca fara acei oameni nu ai fi ajuns acolo unde esti astazi si ca sunt o parte importanta din viata ta!

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.75 din 5 - 2 voturi.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016