Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 principii de SEO care nu dau gres niciodata

Tags: seo, promovare site, cuvinte cheie, principii seo, continut de calitate, motoare de cautare

Nu stii cum sa iti promovezi site-ul? Chiar daca algoritmele de cautare se modifica in mod frecvent si poate fi destul de dificil sa tii pasul cu ultimele reguli si cerinte, exista anumite principii de SEO care nu vor da gres niciodata. Acestea raman neschimbate, deoarece se refera la calitatea continutului oferit.
1. Creeaza site-ul pentru oameni, nu pentru motoarele de cautare
Cand iti dezvolti site-ul si creezi continut nou, nu uita niciodata faptul ca trebuie sa te adresezi oamenilor, nu motoarelor de cautare. Respecta-ti vizitatorii indeajuns de mult incat sa nu ii bombardezi cu reclame si ofera-le informatii relevante si interesante. Nu le cere sa dea click de zeci de ori pentru a citi un simplu articol. Gandeste-te ce fel de site-uri iti plac si urmareste sa le oferi vizitatorilor tai acelasi tip de experienta. Pune cititorii pe primul loc si ofera-le in primul rand continut de calitate. Doar asa iti poti face site-ul cunoscut si iti vei convinge vizitatorii sa revina pe site si sa se aboneze (eventual) la newsletter.
 
2. Ofera continut de calitate
Nu exista jumatati de masura cand vine vorba de calitatea continutului oferit. Creeaza continut interesant, care sa fie pe placul audientei tinta. Ofera informatii relevante si utile si asigura-te ca site-ul este usor de nagivat si ca vizitatorii pot gasi cu usurinta ceea ce cauta. Nu folosi site-ul doar in scop comercial – ofera-le clientilor informatii utile sau amuzante, ceva care sa le atraga atentia si care sa ii inspire. Include imagini, clipuri video si recomandari/link-uri catre alte site-uri. Nu uita sa adaugi butoane social media pentru a facilita distribuirea continutului folosind retelele de socializare.
 
3. Foloseste cuvinte cheie
Asigura-te ca incluzi cuvinte cheie relevante in continutul postat pe site, pentru a permite vizitatorilor sa te gaseasca. Foloseste instrumentul AdWords keyword tool pentru a gasi cuvinte cheie relevante. Nu incarca insa textul cu cuvinte cheie. Continutul trebuie sa sune natural si sa fie coerent. Nu uita ca scrii continut pentru oameni, nu pentru robotii motoarelor de cautare.
 
4. Nu trisa
Daca vrei sa oferi cititorilor un site de calitate si vrei ca acest site sa ajunga printre primele rezultate ale cautarilor, va trebui sa joci cinstit. Asta inseamna sa nu folosesti metode spam, sa nu cumperi link-uri, sa nu folosesti tehnici black hat, sa nu creezi profiluri false, sa nu cumperi „Like-uri”, si asa mai departe. Pana la urma, astfel de tehnici neortodoxe vor determina Google sa iti penalizeze drastic site-ul.
 
5. Obtine link-uri catre site
Asta nu inseamna sa cumperi link-uri, ci sa creezi continut de calitate care sa merite a fi distribuit mai departe. Poti adauga informatii inedite, ghiduri utile, infografice, imagini, clipuri video, calculatoare interactive sau alte tipuri de continut. Cu cat iti dai mai mult interesul si oferi continut de calitate, cu atat vei primi mai multe vizite pe site. Poti obtine link-uri prin postarea de comentarii relevante pe alte bloguri sau site-uri de specialitate.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016