Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
CTR: Rezultate organice vs. rezultate platite
Tags: seo, rata de click, ctr, rezultate organice, rezultate platite, motoare de cautare
Rata de click (CTR) reprezinta raportul dintre numarul de click-uri si numarul de afisari. Compania britanica GroupM UK a realizat un grafic interesant cu informatii privind rezultatele organice versus rezultatele platite si CTR.
Rata de click (CTR) reprezinta raportul dintre numarul de click-uri si numarul de afisari. Compania britanica GroupM UK a realizat un grafic interesant cu informatii privind rezultatele organice versus rezultatele platite si CTR.
- cautarile platite reprezinta doar 6% din numarul total de click-uri pe toate motoarele de cautare
- primul rezultat al unei cautari organice primeste in medie 48% din click-uri
- in cazul termenilor de cautare nume de marca, primul rezultat al unei cautari organice primeste 80% din numarul total de click-uri
- in cazul termenilor de cautare fara nume de marca, primul rezultat al unei cautari organice primeste 35% din numarul total de click-uri
- femeile (53%) dau click pe rezultatele platite mai des decat barbatii (47%)
- oamenii mai in varsta dau cel mai des click pe rezultatele platite
- distributia click-urilor: 94% din click-uri provind din rezultate organice, doar 6% din click-uri provin din rezultate platite
- cele mai bune rate de click pentru pozitiile unu, doi si trei pe motoarele de cautare apartin companiilor aeriene (78%), serviciilor media audiovizuale (64%) si producatorilor auto (60%)
- cele mai slabe rate de click pentru pozitiile unu, doi si trei pe motoarele de cautare apartin urmatoarelor categorii: evenimente si stiri curente (50%), casa si gradina (42%), produse electronice si electrocasnice (39%).
Google vs. Bing
Google: 27.019.000 cautari, cu o rata de succes de 91%
Bing: 6.382.000 cautari, cu o rata de succes de 76%
Puteti analiza intregul grafic mai jos.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.