Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa intrati in gratiile lui Google: 9 metode pentru a va afla pe prima pagina a cautarilor

Tags: google, cautari, prima pagina google, companii, google adwords

Intrucat lumea online inseamna astazi peste 2 miliarde de utilizatori, a fi pe prima pagina a Google este echivalentul pozitionarii pe prima pagina a unui cotidian cu un tiraj imens sau a unei mentiuni pe TV in prime time. Va asigura companiei vizibilitate maxima si promovare pe masura. La fel ca si in ziare insa, pentru a ajunge pe prima pagina a Google informatiile trebuie sa merite. Cum le facem sa merite? Iata cateva repere.
1. Publicitatea pe motoarele de cautare
Google Adwords este o metoda extrem de rapida si de avantajoasa pentru promovarea afacerii. Cuvintele cheie potrivite vor face ca informatiile referitoare la companie sa apara imediat in motorul de cautare Google, alaturi de cautarile organice, chiar pe prima pagina si in topul rezultatelor. Chiar daca presupune un anumit efort financiar, o astfel de investitie merita cu siguranta intrucat asigura vizibilitate maxima si garantata. Este ca si cum ati cumpara un loc pe prima pagina a unui cotidian renumit. Pana si marile companii care se regasesc in cautarile organice apeleaza la Google Adwords pentru a-si mentine pozitia.
2. Website-ul
O companie care nu are website, practic nu exista in lumea online. Desi poate parea comun, poate perimat, website-ul este un instrument important pentru a detine un loc vizibil intre cautarile pe Google. Pentru asta este important ca domeniul ales sa contina exact numele companiei, iar pagina web sa beneficieze de SEO. De preferat ca prima pagina a site-ului sa contina numele business-ului si datele de contact (adresa, numar de telefon si alte detalii importante).
3. Pagini optimizate pe site
Paginile companente ale site-ului (Despre noi, Produse, Date de contact, Media etc) trebuie sa fie la randul lor optimizate pentru a fi gasite cu usurinta de catre Google dupa anumite cuvinte cheie.
De regula, existenta a cel putin patru pagini pe website va face ca acesta sa apara la rezultatele cautarii inainte de afisarea mesajului specific Google „Afiseaza mai multe rezultate pentru...”.
4. Blogul
Motoarele de cautare indragesc continutul relevant, dinamic, de calitate si publicat cu regularitate, asa incat blogging-ul este una dintre cele mai eficente metode de a castiga o pozitie buna intre cautarile Google. De asemenea, „like-urile” si share-urile devin tot mai importante pentru motoarele de cautare. De aceea, este foarte util sa includeti in cadrul blogului asa-zisele butoane sociale, cele care permit partajarea articolelor pe retele de socializare ca Facebook, Twitter sau Google+.
Blogul poate fi creat fie ca o parte componenta a propriului website, fie ca un site distinct pe care insa sa-l conectati la pagina de prezentare a companiei. Ultima varianta insa ii va permite blog-ului sa fie el insusi supus clasificarii motoarelor de cautare.
5. Google Place Pages
Utilizati Google Place Pages mai ales daca detineti un restaurant, o cafenea, un bar, un hotel sau alte asemenea obiective care ar putea fi de interes pentru turisti. Desi serviciul nu este atat de bine dezvoltat in Romania, acesta va contribui la ierarhizarea companiei de catre Google. Avantajul aplicatiei este ca poate fi ea insasi optimizata, facand apel la cuvinte cheie legate de numele companiei, astfel incat informatiile relevante sa apara intre rezultatele cautarilor pe Google Maps si in paginile Google.
6. Google Profiles
Daca aveti deja un cont de business pe Facebook, e timpul sa va faceti unul si pe Google+. Asta pentru ca accesarea retelei de socializare a Google va va ajuta sa obtineti un loc mai bun pe motorul de cautare. De asemenea, creati-va un cont pe Google si folositi la descrieri cuvinte cheie legate de afacerea pe care o detineti.
7. Directoarele online si listarea pe site-uri specifice
Asemenea „Paginilor aurii”, pe internet exista numeroare site-uri care permit inregistrarea gratuita a firmelor pe domenii de activitate. Este un instrument foarte bun de promovare si care va contribui in buna masura la pozitionarea pe Google. Aveti grija insa sa introduceti corect numele si datele de contact ale companiei.
8. Retelele de socializare
Creati, optimizati si utilizati profile sociale ale companiei. Fie ca este vorba despre Facebook, Twitter, Google+ sau LinkedIn, crearea unor conturi de business pe astfel de retele va vor ajuta sa cresteti vizibilitatea companiei in lumea online. Utilizati pentru asta numele exact al firmei sau brandului.
9. Comunicatele de presa
Raspanditi cat mai multe stiri despre companie si serviciile sau produsele pe care le oferiti. Publicati pe site-uri specifice comunicate de presa care sa vorbeasca de exemplu despre lansarea unui nou produs ori a unei campanii, despre o oferta consistenta sau despre orice alt eveniment important ce are legatura cu firma si care ii promoveaza si consolideaza imaginea. Este foarte probabil ca acestea sa fie preluate de site-uri media si trusturi de presa.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016