Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Imagine si text: cum inclinam balanta?
Tags: multimedia, social media, continut vizual, imagini site, text site
Site-ul tau are nevoie si de elemente care tin de vizual. In mod surprinzator, tocmai unii web designeri sau art directori sunt de parere ca se pune prea mult pret pe imagine intr-un site, insa noi stim foarte bine ca designul de calitate poate sa il retina pe utilizator si sa ii starneasca suficient de mult curiozitatea incat sa il directionam catre sectiunea din site care ne-ar putea aduce profit.
Site-ul tau are nevoie si de elemente care tin de vizual. In mod surprinzator, tocmai unii web designeri sau art directori sunt de parere ca se pune prea mult pret pe imagine intr-un site, insa noi stim foarte bine ca designul de calitate poate sa il retina pe utilizator si sa ii starneasca suficient de mult curiozitatea incat sa il directionam catre sectiunea din site care ne-ar putea aduce profit.
Din fericire, avem o oferta extrem de bogata atunci cand vine vorba de imbogatirea continutului vizual. In acelasi timp, este bine sa stim ca cele mai bune rezultate sunt aduse de elementele vizuale personalizate.
Asa ca, intr-adevar, va trebui sa investim un pic in imagine daca ne dorim un site cat mai atragator din acest punct de vedere. E drept ca putem profita, in plus, de toate acele elemente pe care le putem prelua (fara sa uitam de copyright) pentru a imbunatati aspectul general al site-ului.
Cand vine vorba de ce alegem pentru partea de social media (fie ca vorbim de Facebook Timeline sau Twitter), toate imaginile trebuie sa reflecte valorile brandului.
Daca avem cum sa incadram clipuri video, este bine sa le folosim, sa le optimizam si sa diversificam astfel continutul din site si din social media.
Putem profita si de unele imagini din spatele scenei, putem folosi clip-uri video despre un produs inainte de lansare sau un clip amuzant din timpul unui brainstorming legat de produs. Oricare dintre aceste solutii apropie cumparatorul de brand si ne ajuta astfel sa consolidam relatia cu acesta pe termen lung.
Ca un fel de concluzie, e bine sa nu scapam din vedere echilibrul care trebuie mentinut intre imagine (includem insa aici si elementele de multimedia) si text pentru a avea cele mai bune rezultate.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.