Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Optimizarea site-ului: 8 lucruri pe care vizitatorii le urasc

Tags: optimizare site, seo, reclame popup, greseli site

Unul din principiile de baza ale content marketingului este acela de a nu enerva vizitatorii. Cu toate acestea, exista inca multe site-uri care nu tin cont de acest aspect, continuand sa foloseasca elemente care conduc la pierderea credibilitatii si a numarului de vizitatori. Iata care sunt cele mai enervante greseli intalnite, conform specialistilor SEO de la HubSpot Blog.
1. Reclamele pop-up
Reclamele si bannerele de tip pop-up sunt printre cele mai enervante elemente. Cu toate ca acestea iti pot aduce cativa abonati in plus, pe termen lung conduc la pierderea unui numar tot mai mare de vizitatori.
 
2. Redarea automata a continutului media la incarcarea paginii
Daca vizitatorii sunt bombardati pur si simplu de o melodie sau de o persoana care incepe sa vorbeasca imediat ce intra pe site, si nici macar nu pot gasi butonul “stop” pentru a opri redarea, atunci cu siguranta vor parasi pagina cat mai repede cu putinta. Permiteti vizitatorilor sa aleaga daca vor sa ruleze continutul multimedia, acesta nu trebuie redat in mod fortat.
 
3. Animatiile care distrag atentia
Vizitatorii au nevoie de aproximativ 3 secunde pentru a se orienta pe orice pagina web inainte de a apasa butonul “back” din browser. Animatiile, clipurile video redate automat, reclamele stralucitoare si celelalte elemente interactive de publicitate pot parea foarte “la moda”, insa acestea nu fac decat sa distraga atentia vizitatorului in timpul celor 3 secunde critice.
 
4. Imaginile generice
Imaginile si fotografiile care nu infatiseaza realitatea nu sunt luate in considerare. In schimb, este indicat sa postati pe site fotografii cu angajatii reali ai companiei, produsele oferite, clienti existenti, sau sediul companiei.
 
5. Lipsa unei pagini “About” sau o pagina “About” irelevanta
Daca pagina de descriere a companiei este una irelevanta sau nu vorbeste pe intelesul majoritatii vizitatorilor, atunci veti pierde multi potentiali clienti.
 
6. Continut scris in scopuri de SEO
Atunci cand continutul gasit pe site nu este unul de calitate, scris pentru oameni, ci este impanzit de cuvinte cheie si optimizat excesiv pentru a fi gasit cu usurinta de asa-numitii “paianjeni web”, atunci vei pierde cu siguranta multi vizitatori. Google penalizeaza din ce in ce mai mult astfel de practici si poate determina mult mai usor relevanta unei pagini. Asadar, continutul trebuie scris pentru a fi citit de oameni, nu de roboti.
 
7. Lipsa butoanelor de distribuire a continutului pe retelele de socializare
Daca ai postat continut interesant pe site, cu siguranta iti doresti ca vizitatorii sa il poata distribui mai departe prin intermediul canalelor social media. Atunci cand vizitatorii cauta cu disperare butonul de Like sau Tweet This si nu il gasesc, vor fi dezamagiti. Butoanele pentru retele de socializare te ajuta sa cresti vizibilitatea site-ului si implicit, sa obtii un ranking mai bun.
 
8. Neconcordanta intre titlu si continut
Titlul unui articol este extrem de important, deoarece acesta determina vizitatorii sa dea click. Daca insa continutul oferit nu este in concordanta cu titlul, acestia vor fi dezamagiti si vor parasi site-ul. Cu toate ca este important sa le captezi atentia cititorilor prin intermediul titlului, asigura-te ca nu ii induci in eroare si ca le oferi exact ceea ce le-ai promis.
 
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016