Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ravniti la atentia lui Google? Folositi-va de Facebook si Twitter
Tags: google ranking, pozitionare google, studiu, retele sociale, facebook, twitter
Activitatea sociala este importanta nu doar in viata reala, ci si in cea digitala. Asa-zisele semnale sociale de pe Facebook si Twitter, precum like-urile, tweet-urile si share-urile, sunt esentiale pentru o buna pozitionare intre rezultatele cautarilor pe Google, dupa cum arata rezultatele unui studiu realizat de Searchmetrics.
Activitatea sociala este importanta nu doar in viata reala, ci si in cea digitala. Asa-zisele semnale sociale de pe Facebook si Twitter, precum like-urile, tweet-urile si share-urile, sunt esentiale pentru o buna pozitionare intre rezultatele cautarilor pe Google, dupa cum arata rezultatele unui studiu realizat de Searchmetrics.
Asa a descoperit ca exista o corelatie foarte puternica intre activitatea pe retelele sociale si ranking-ul Google. In acest sens, se pare ca cel mai eficient este Facebook, intrucat cele mai multe referinte vin de pe paginile retelei lui Zuckerberg. Paginile sunt urmate de comentariile si like-urile de pe Facebook.
Mesajele postate pe Twitter in schimb, se afla in urma Facebook cand vine vorba despre contributia la o mai buna pozitionare in Google.
Studiul a mai relevat faptul ca anumite branduri par sa beneficieze de unele avantaje de pozitionare. Astfel ca, factori despre care se crede in mod obisnuit ca ajuta site-urile sa obtina atentia Google, precum o anumita cantitate de text sau utilizarea in titluri a unor cuvinte cheie, nu par sa fie necesare si in cazul unor branduri renumite.
„Cand am analizat site-urile care se afla pe primele pozitii intre cautarile Google – ocupate de branduri – am constatat ca tocmai in cazul lor corelatia este cea mai slaba. Asta indica faptul ca brandurile ocupa pozitii de top chiar daca nu se conformeaza cu regularitate practicilor SEO”, spun realizatorii studiului.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.