Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
SEO pentru companii: Cum ii atrageti atentia lui Google
Tags: seo, optimizare site, google, site companii
Era digitalizata aduce companiilor noi beneficii si noi provocari. Iar una dintre aceste provocari este aceea de a se face vizibile in spatiul online, lucru insa de neconceput fara ajutorul unui motor de cautare. Dar ce trebuie avut in vedere pentru a beneficia de atentia lui Google?
Era digitalizata aduce companiilor noi beneficii si noi provocari. Iar una dintre aceste provocari este aceea de a se face vizibile in spatiul online, lucru insa de neconceput fara ajutorul unui motor de cautare. Dar ce trebuie avut in vedere pentru a beneficia de atentia lui Google?
Nascuti, practic, cu PC-ul in brate si cu internetul la indemana, tinerii antreprenori par sa stie cel mai bine cine este Google, ce poate el sa faca si cum poate servi promovarii online. Este si motivul pentru care Mashable.com i-a rugat pe cativa dintre ei sa identifice acele tehnici si trucuri, usor de inteles si aplicat, care pot conduce la realizarea unui SEO eficient si, pe cale de consecinta, la indexarea cu succes a site-urilor companiilor.
Iata ce lucruri ar trebui avute in vedere pentru ca orice pagina web sa intre in gratiile lui Google:
1. Creati continut „neperisabil”
In materie de continut online, nu doar calitatea sau cantitatea conteaza, ci si longevitatea. Este vorba despre cat de util poate fi acesta si, sa zicem, la un doi ani dupa postarea sa. Nu scrieti urmand trendurile vremii, caci ele sunt trecatoare. Creati continut pe care publicul sa il citeasca si peste 10 ani si veti avea parte de linkback-uri timp de un deceniu.
2. Evaluati-va profilul online
Analizati indeaproape si cu ceva sprit critic profilele online ale companiei. Informatiile de pe site, de pe directoarele web sau de pe retelele de socializare sunt actualizate? Dar si mai important, este URL-ul site-ul listat vreo undeva? Poate ca link-urile provenite de pe aceste profile online nu conteaza prea mult pentru Google, insa veti fi suprinsi cat de mult poate face un numar mai mare de conturi online.
3. Ganditi precum clientii vostri
Puneti-va in pielea unui client si ganditi-va ce cuvinte ar folosi acesta la cautarea pe Google, apoi veriticati aceste cuvinte utilizand Keyword Tool, instrumentul gratuit de la Google. Tineti cont de faptul ca, aproximativ 25% dintre cuvinte nu au mai fost cautate vreodata. In fine, creati continut in jurul acestor cuvinte.
4. Postati pe alte site-uri
Postati continut relevant pentru domeniul de activitate pe alte site-uri sau bloguri de specialitate. Acest lucru va va da posibilitatea de a crea link-uri si va va pozitiona mai bine in rezultatele cautarilor pe Google.
5. Continutul este regele, iar link-ul este regina
Continutul de calitate este, desigur, foarte important pentru ca website-ul si compania insasi sa fie luata in considerare de Google , dar inca si mai importante sunt link-urile. Asta pentru ca Google iubeste link-urile, mai ales cele venite de pe site-uri cu o anume autoritate. Asa ca, alaturati-va asociatiilor patronale din industria respectiva, tineti un blog al companiei care sa aiba trimitere pe website-ul principal si inscrieti-va site-ul pe directoarele relevante pentru a creste numarul de backlink-uri si rata cautarilor.
6. Puneti mana pe camera video
Continutul video este un atu foarte important pentru companii. Nu doar ca ii da acestuia o anume personalitate, dar poate fi usor raspandit pe internet, fapt care va genera mai multe link-uri pentru site-ul companiei. Creati continut video util si interesant pe care publicul sa il poata distribui cu usurinta pe retele de socializare, pe forumuri, bloguri si alte asemenea.
7. Actualizati site-ul cu regularitate
Cu cat actualizati site-ul mai des cu atat Google il considera mai importat si, drept urmare, il va afisa printre primele. Daca reusiti sa postati pe blogul companiei in fiecare zi, Google va considera ca sunteti o sursa importanta de informatii, pentru oricare dintre cuvintele cheie pe care le utilizati. Cu fiecare articol nou pe blog, aveti o sansa in plus de a va regasi printre rezultatele Google dupa noi termeni de cautare.
8. Folositi cuvinte cheie potrivite
Pentru a creste eficienta SEO, aveti grija de tag-urile atasate articolelor si de cuvintele cheie folosite. De asemenea, aveti grija ca titlurile sa fie descriptive. Alegeti acele cuvinte cheie care au cele mai mari sanse de a fi cautate online. Asa ca nu ezitati sa va puneti pentru o clipa in pielea unui utilizator de internet si de Google.
9. Nu mai utilizati Flash
Foarte multe firme, mai ales de genul restaurantelor si barurilor, utilizeaza Flash pentru a putea folosi pe site-uri imagini animate, clipuri video, reclame. Este, intr-adevar usor de utilizat, arata bine si este destul de ieftin, insa nu prea este pe placul lui Google. Asa ca optati mai degraba pentru WordPress sau alte platforme asemanatoare.
10. Profitati de Google Places
Daca clientii firmei sunt mai degraba locali, provin in buna masura dintr-o zona determinata precum un oras sau judet, apelati cu incredere la Google Places. Listati-va firma pe Google Places, avand grija sa completati corect si cat mai complet formularul de inscriere. Astfel, veti fi mult mai vizibili pe motorul de cautare.
Autor: Lacramiora Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.