Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Tehnici SEO: Cum poti patrunde in mintea consumatorului
Tags: tehnici seo, cuvinte cheie, piata tinta, google keyword tool, instrumente, in mintea consumatorilor
Poti capta atentia cititorilor doar atunci cand poti patrunde in mintea acestuia si poti descoperi cuvintele cheie pe care acesta le introduce in campul de cautare. In Google, poti face acest lucru prin utilizarea cuvintelor cheie targetate in continutul oferit pe site. Ideea este sa "nimeresti" cat mai multe cuvinte cheie folosite de utilizatori.
Poti capta atentia cititorilor doar atunci cand poti patrunde in mintea acestuia si poti descoperi cuvintele cheie pe care acesta le introduce in campul de cautare. In Google, poti face acest lucru prin utilizarea cuvintelor cheie targetate in continutul oferit pe site. Ideea este sa "nimeresti" cat mai multe cuvinte cheie folosite de utilizatori.
Cea mai eficienta metoda de cautare a cuvintelor cheie este Google keyword tool. Acest instrument iti ofera o idee exacta cu privire la valoarea cuvintelor cheie utilizate.
Daca ai deja propriul website si nu trebuie sa ghicesti care sunt cuvintele cheie cautate de piata tinta, poti folosi campul „Website” din instrumentul Google si sa introduci pur si simplu adresa web a uneia sau mai multor pagini de pe site. Google iti va afisa o lista a celor mai utilizate cuvinte cheie. Fiecare cuvant cheie reprezinta o alta perspectiva, o alta personalitate si o alta nevoie.
Un alt instrument util in gasirea cuvintelor cheie ste SurveyMonkey.com. Acest site permite utilizatorilor sa conceapa chestionare si sa analizeze nevoile si dorintele pietei tinta, pentru ca apoi sa gaseasca cele mai potrivite cuvinte cheie ce ar trebui utilizate in articole.
Trebuie retinut faptul ca niciun utilizator nu introduce un singur cuvant cheie, gaseste ceea ce cauta si apoi renunta. Cei mai multi utilizatori introduc o serie de cuvinte cheie. Astfel, daca reusesti sa captezi atentia utilizatorului respectiv de la prima sa cautare, ai castigat deja lupta impotriva site-urilor concurente.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.75
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.