Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Unicitatea SEM, a marketing-ului de site
Tags: sem, trafic, b2b, marketing, publicitate
Traficul prin motoarele de cautare este targetat. Si asta pentru ca potentialii cumparatori care dau peste oferta dumneavoastra de B2B, prin intermediul motoarelor de cautare, cauta independent serviciile si produsele respective, fiind, asadar, predispusi sa va asculte mesajul de marketing. Nici ca va puteati dori un client mai bun!
Traficul prin motoarele de cautare este targetat. Si asta pentru ca potentialii cumparatori care dau peste oferta dumneavoastra de B2B, prin intermediul motoarelor de cautare, cauta independent serviciile si produsele respective, fiind, asadar, predispusi sa va asculte mesajul de marketing. Nici ca va puteati dori un client mai bun!
Exista cateva caracteristici care diferentiaza marketing-ul de site de alte tipuri de publicitate:
1. SEM nu este un instrument intrusiv de marketing. Publicitatea, in principiu, atat cea online, cat si cea offline, tulbura comportamentul consumatorului. Daca un consumator se duce la un site pentru a cauta informatii, apare insinuanta reclama. Chiar daca citim un simplu ziar, reclamele sunt cele care domina si forteaza articolul sa se continue pe pagina urmatoare. In cazul SEM-ului insa, utilizatorului cauta in mod activ produse, servicii si informatii. Acestia vor fi, cel mai probabil, incantati, sa fie directionati spre site-ul dumneavoastra.
2. Caracter voluntar: marketingul de site este rezultatul comportamentului natural al vizitatorului. Ceea ce inseamna ca acesta da voluntar clic pe produsele dumneavoastra in defavoarea celor ale competitorilor, fiind astfel motivati sa exploreze ce aveti de oferit.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre sem
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.