Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vrei un nou design pentru site? La ce sa fii atent
Tags: design site, web design, continut site, rebranding, produse, cumparatori tinta
Imi amintesc de o schimbare de ambalaj a unei cafele care se vindea in supermarketurile autohtone. Schimbarea a fost atat de mare incat toti oamenii au crezut ca respectiva cafea nu se mai vinde si, prin urmare, vanzarile au scazut dramatic.
Imi amintesc de o schimbare de ambalaj a unei cafele care se vindea in supermarketurile autohtone. Schimbarea a fost atat de mare incat toti oamenii au crezut ca respectiva cafea nu se mai vinde si, prin urmare, vanzarile au scazut dramatic.
Asta ca sa ne reamintim si de riscurile majore pe care le implica rebrandingul. Dar cand vorbim de un site pentru care dorim sa ramana aceeasi denumire, avem de schimbat elementele care tin strict de design, dar si unele parti de continut.
Inainte de a trece insa la aceasta procedura de "redecorare" este bine sa identificam acele parti care ne aduc trafic si pe care nu trebuie sa le schimbam decat daca dorim sa le imbunatatim. Prin aceasta analiza temeinica a site-ului urmarim sa identificam si acele elemente care nu aduc trafic si care nu beneficiaza de un numar suficient de click-uri sau actiuni incat sa fie considerate eficiente pentru site.
Imagineaza-ti cum sunt cumparatorii ideali si creeaza site-ul in functie de modul de actiune al acestora. Identifica nevoile acestora. Urmareste problemele pe care le au acestia (pot fi probleme de navigare in site, probleme la cumpararea unui produs online, probleme legate de cautarea unui produs etc.) si rezolva toate aceste nereguli care tin de organizarea site-ului.
Identifica acele canale de social media in cadrul carora cumparatorii-tinta sunt activi si tine cont de acestea atunci cand ii oferi site-ului un nou design.
Profita de oportunitatile pe care le ofera un nou design si vino cu idei cat mai inspirate, fara sa uiti insa de aspectele amintite mai sus.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.