Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
YOXO - cum sa mixezi campaniile de performance si impactul influencerilor pentru scalare
Inca de la primele etape de dezvoltare a serviciului, scopul YOXO a fost sa implineasca asteptarile prezente si viitoare ale clientilor, in totalitate. Pe scurt, sa fie extrem de adaptabil, accesibil si orientat mereu catre viitor.
Lansat chiar in perioada in care shift-ul catre metodele de comunicare digitale a devenit si mai accelerat datorita pandemiei, YOXO a luat cu asalt piata autohtona si a fost extrem de bine primit. Scalarea a fost insa o alta poveste.
E nevoie de o comunitate pentru a creste un brand - optiunea ”member get member”
Feedback-ul primit dinspre utilizatori a confirmat ca YOXO a fost si este foarte bine primit de audienta sa principala. Scorul NPS a fost masurat la 63% in OCT `21 si review-urile au aratat ca beneficiile propuse de YOXO sunt deopotriva intelese si apreciate.
Din perspectiva de marketing, YOXO s-a angajat in misiunea de identificare a momentelor cheie si a modalitatilor fun de a ajunge la potentialii clienti, plecand de la constatarea ca cei care au adoptat serviciul deja au raspuns mai mult decat pozitiv la aceasta abordare, potrivita spiritului fresh YOXO.
In context, lansarea feature-ului ”member get member” a fost un astfel de moment cheie.
Pe scurt, optiunea MGM permite utilizatorilor deja existenti sa primeasca mai mult trafic de net in abonament prin invitarea unui prieten in comunitate. In acelasi timp, cel invitat primeste o luna de abonament gratis.
Strategie si mix de comunicare
Pentru ca mecanismul sa functioneze, YOXO a apelat la influencerii cu comunitati active si ”distractive” si le-a cerut sa se distreze in timp ce povestesc despre noul feature comunitatii lor. Ceea ce au si facut, participand la un challenge.
Strategia de marketing online a fost gandita sa sustina lansarea feature-ului si eforturile creative ale influencerilor, punand accentul pe primirea noilor utilizatori in funnelul de achizitie si informarea lor completa privind specificul, ofertele si beneficiile YOXO.
Mai mult, prin actiuni de targetare specifice in campaniile de performance, YOXO a reusit sa atraga un segment nou din audienta si sa genereze o crestere semnificativa a majoritatii metricilor analizati - in total, interactiunile au insumat mai mult de 600 de mii, ceea ce a insemnat un boost puternic in brand-awareness.
Unul dintre principalele obiective urmarite a fost sa generam ”intentie de cautare” - datele au aratat o crestere de 20% pentru cautarile cu termenul YOXO, in perioada de derulare a campaniei.
Prin urmare, elementul cheie a fost activarea comunitatii si generarea de brand awareness, completata de strategia de captare a interesului generat prin campaniile de performance.
Mai mult decat atat, abordarea pe termen lung s-a concentrat pe activarea prin comunicare a unor audiente similare celor expuse la campania care i-a avut ca protagonisti pe Dorian si Mira. De data asta, pe baza de incredere, comunitate si apartenenta.
”Ne-am dorit o campanie care sa implice comunitatile din social media intr-un mod cat mai natural si entertaining. Astfel am construit, impreuna cu agentia de influencer marketing, o “competitie” intre Dorian si Mira care s-a derulat pe parcursul a 3 saptamani.
Cei doi s-au intrecut in provocari funny si au convins comunitatile sa-si activeze YOXO folosind codul lor de reducere. Cel care a avut cele mai multe coduri folosite a castigat competitia si i-a dat o ”pedeapsa” pierzatorului.
O mecanica simpla la care a contat foarte mult contentul creat de cei 2 influenceri: stories, feed posts, tik tok videos, atat separat cat si impreuna.
Comunicarea lor a fost dublata de promovari sau polls pe pagina de Instagram YOXO.
Rezultatele au fost surprinzatoare. Am reusit sa depasim obiectivele propuse la nivel de business, si sa crestem KPI de reach & engagement pe contul de Instagram YOXO. ”
(Ioana Salcescu, Brand & Communication Manager YOXO)
Urmareste YOXO pe Facebook & Instagram
Descarca aplicatia YOXO din Google Play / Apple Store / Huawei App Store
Recomanda-l prietenilor:
Noteaza folosind stelele
Rating:
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.
Mă numesc Maria Popescu și sunt aici să mă alătur multor oameni de aici pentru a-i mulțumi MAGIEI ALBE pentru ajutorul și gesturile amabile față de mine. Am avut o experiență îngrozitoare trecând prin dureri de inimă cu soțul meu. M-a părăsit și am fost devastată și nu am găsit niciun ajutor de care aveam nevoie pentru a-l recupera. La un moment dat am fost deprimat până am dat peste pagini în care oamenii au mărturisit despre cum i-a ajutat MAGIA ALBĂ. L-am contactat și nu a ezitat niciodată să mă ajute. Nu numai că mi-am recuperat soțul după 48 de ore, dar dragostea și fericirea mi-au fost restaurate mai bine ca niciodată. MAGIA ALBĂ este o personalitate uimitoare și nu-i pot mulțumi suficient pentru serviciul său altruist față de umanitate. contactați-l acum prin e-mail:
{ findritualforlife@gmail.com }
Whatsapp: +2349046229159
+3550685677099
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.