Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

10 dorinte psihologice de inclus in materialele publicitare

Tags: materiale publicitare, publicitate, dorinte psihologice, clienti potentiali

Iti doresti sa castigi cat mai multi clienti noi? Materialele publicitare au rolul de a-ti promova in mod eficient produsele si serviciile si de a convinge clientii potentiali sa le achizitioneze. Iti prezentam mai jos 10 dorinte psihologice pe care majoritatea oamenilor le au, ce pot fi incluse cu succes in materialele tale publicitare.
1. Majoritatea oamenilor adora surprizele, fiindca acestea ii ajuta sa evadeze din rutina zilnica. Promite-le clientilor potentiali un cadou surpriza daca vor plasa o comanda.
 
2. Majoritatea oamenilor isi doresc sa se simta in siguranta. Convinge-ti potentialii clienti ca datele lor personale sunt in siguranta si prezinta-le politica de confidentialitate.
 
3. Majoritatea oamenilor isi doresc o viata mai usoara. Usureaza-le clientilor munca, oferindu-le instructiuni si informatii simple si clare.
 
4. Majoritatea oamenilor vor sa investeasca in viitor. Spune-le clientilor potentiali sa „investeasca” in produsul tau, in loc sa le sugerezi sa iti „cumpere” produsul.
 
5. Majoritatea oamenilor vor sa le fie recunoscute meritele si sa fie admirati. Ofera-le clientilor complimente si felicita-i pentru faptul ca iti iau in considerare produsul sau serviciul.
 
6. Majoritatea oamenilor sunt curiosi din fire si vor sa afle noi moduri de imbunatatire a modului de viata. Foloseste in materialele publicitare cuvinte precum „secret” si „confidential”.
 
7. Majoritatea oamenilor vor sa aiba cele mai bune si cele moderne produse. Foloseste in materialele publicitare cuvinte precum „nou”, "nou pe piata”, etc.
 
8. Majoritatea oamenilor vor sa depaseasca obstacolele care ii impiedica sa isi atinga obiectivele. Spune-le clientilor potentiali ce fel de obiective ii vor ajuta produsele sau serviciile tale sa indeplineasca.
 
9. Majoritatea oamenilor isi doresc sa le fie rezolvate problemele. Spune-le clientilor potentiali ce fel de probleme au si cum pot fi ele rezolvate cu ajutorul produselor sau serviciilor tale.
 
10. Majoritatea oamenilor isi doresc sa ii faca pe cei din jurul lor fericiti. Spune-le clientilor cat de fericiti vor fi prietenii si membrii familiei dupa ce vor cumpara produsul sau serviciul tau.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016