Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
13 secrete ca sa fii STAR in online. Marie Forleo impartaseste din reteta succesului
Tags: marie forleo, b-schoool, star online, 13 secrete, conversie, rata conversie, afacere
Trebuie sa profiti de ONLINE. Sa fii convins de faptul ca existenta Internetului este, pentru afacerea ta, cel mai bun lucru pe care-l puteai primi pe gratis pentru a reusi in tot ce-ti propui. Fiindca te scalzi intr-o mare de oportunitati care se afla intotdeauna doar la un pas distanta.
Trebuie sa profiti de ONLINE. Sa fii convins de faptul ca existenta Internetului este, pentru afacerea ta, cel mai bun lucru pe care-l puteai primi pe gratis pentru a reusi in tot ce-ti propui. Fiindca te scalzi intr-o mare de oportunitati care se afla intotdeauna doar la un pas distanta.
Doar ca primii pasi va trebui sa-i faci tu inainte ca usile sa inceapa sa ti se deschida. Si, chiar si atunci, esti responsabil si obligat sa continui fiindca cele mai importante rezultate in viata se obtin doar prin eforturi depuse in mod consistent.
Marie Forleo, renumita fondatoare a scolii de afaceri B-school, dezvaluie cele 13 ingrediente care ne garanteaza succesul in online. Pe Marie Forleo o puteti urmari si pe Marie TV unde puteti invata constant lucruri noi despre cum sa cresteti afacerea sau proiectul de care va ocupati.
Vreti sa fiti recunoscuti in online indiferent de proiectul, site-ul sau afacerea pe care o detineti? Avem 13 responsabilitati de care sa tinem cont. Si le numesc responsabilitati fiindca de noi depinde succesul afacerii noastre:
1. INCREDERE – trebuie sa avem incredere in noi, in ce oferim si in imaginea pe care o avem despre noi peste cativa ani.
2. CURAJ – nu este usor sa pornim pe acest drum, mai ales daca pornim singuri si nu e usor sa facem fata unor greutati prin care vom trece inevitabil. E nevoie de curaj sa facem fata si criticilor de care nu vom scapa nici la inceput, nici cand vom avea succes. Dar e nevoie de curaj pentru a reusi, iar curajul chiar e o garantie a succesului.
3. CLARITATE – este esential sa stim ce vrem si in ce directie ne indreptam, dar la fel de important este sa stim cui ne adresam, cum facem bani si care e viziunea afacerii.
4. CONECTARE – trebuie sa fim conectati cu clientii, sa empatizam cu acestia, cu aspiratiile si problemele acestora, sa ii ascultam si sa invatam sa ne pese in mod sincer.
5. CONTINUT – prin continut ne inspiram audienta, dar o si educam asa ca va trebui sa oferim in permanenta continut de cea mai buna calitate.
6. CONSISTENTA – sa fim consistenti in ceea ce facem este ceea ce face diferenta intre amatori si profesionisti. Altfel spus, intre cei care obtin succesul si cei care nu depasesc niciodata unele obstacole.
7. COPYWRITING – textele de copywriting trebuie sa denote profesionalism si trebuie sa respecte viziunea brandului fiindca se va regasi in tot ceea ce inseamna continut.
8. CONVERSIE – trebuie sa cunoastem masura in care site-ul nostru reuseste sa atraga vizitatori si clienti. Impartind numarul total de actiuni de pe site la numarul total de vizitatori, obtinem rata de conversie. La 100 de vizite si 5 cumparatori, rata de conversie va fi de 5%.
9. CLASA – ceea ce facem va trebui sa respecte intotdeauna valori precum integritatea sau respectul infinit fata de clienti.
10. CONTRIBUTIE – trebuie sa ne gandim si la ce oferim, inainte de a ne gandi la ceea ce primim. Daca punem pe primul plan banii si ne dorim sa ne imbogatim peste noapte, nu vom ajunge prea departe cu afacerea noastra.
11. CONTINUAREA EDUCATIEI – nu ne oprim niciodata din invatat si trebuie sa ne concentram atentia asupra unor noi tehnici si asupra celor mai bune strategii in domeniu. Educatia trebuie sa fie o parte constanta a ceea ce facem.
12. COMUNITATE – pentru o afacere este esential sa existe si o comunitate, iar noi trebuie sa facem parte dintr-un grup de oameni cu aspiratii similare, cu experienta in domeniu si cu interese comune atunci cand vine vorba de afaceri.
13. DETERMINARE – nu intram in afaceri daca nu ne prea incanta ideea. Trebuie sa fim pregatiti pentru perioade grele si trebuie sa stim ca cele mai multe afaceri, in primii doi ani, intampina cele mai multe greutati: nimic nu se desfasoara atat de repede pe cat ne-am dori si nu vom face atatia bani pe cat am vrea.
Daca suntem hotarati, daca avem rabdare, daca muncim la fel de mult, daca ne imbunatatim abilitatile in permanenta, daca ne pastram curajul, vom reusi. Toate aceste ingrediente sunt vizibile in online si nerespectarea oricaruia dintre acesti factori ne va influenta afacerea in mod negativ.
Considerati ca pana acum ati respectat toate aceste conditii? Sau mai exista puncte pe care le-ati putea imbunatati? Si, daca da, care sunt acestea si cum va pot ajuta?
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.