Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
20 metode de persuasiune dovedite stiintific
Tags: metode de persuasiune, convingere, tehnici de persuasiune, audienta tinta, yes! 50 sctientifically proven ways to be persuasive
In cartea "Yes! 50 Sctientifically Proven Ways to Be Persuasive", autorii, Dr. Robert Cialdini, Noah Goldstein si Steve J. Martin, ofera o serie de sfaturi practice, menite sa ne invete cum sa folosim tehnici dovedite de persuasiune pentru fidelizarea clientilor si atragerea audientei tinta.
In cartea "Yes! 50 Sctientifically Proven Ways to Be Persuasive", autorii, Dr. Robert Cialdini, Noah Goldstein si Steve J. Martin, ofera o serie de sfaturi practice, menite sa ne invete cum sa folosim tehnici dovedite de persuasiune pentru fidelizarea clientilor si atragerea audientei tinta.
1. Un numar prea mare de optiuni necesita un proces de selectie si da nastere frustrarii, iar creierul decide ca aceasta este o munca inutila.
2. Oferirea produsului in mod gratuit il face mai putin dezirabil.
3. Un produs mai scump va face ca versiunea veche a produsului sa para mai valoroasa.
4. Daca le oferi un mic cadou, oamenii vor fi dispusi sa iti intoarca favoarea.
5. Atunci cand soliciti cuiva favoruri neinsemnate, perceptia i se modifica, lasand loc pentru favoruri mai mari.
6. Includerea oamenilor intr-un anumit grup social va creste rata de participare a acestora.
7. Modificarea circumstantelor le permite oamenilor sa isi schimbe punctele de vedere fara a se teme ca vor fi perceputi ca fiind inconsecventi.
8. Uneori, atunci cand le ceri oamenilor ajutorul, acestia se vor deschide mai usor.
9. Exemplele negative sunt memorate mai usor decat cele pozitive.
10. Recunoasterea aspectelor negative de la bun inceput conduce la imbunatatirea comunicarii.
11. Transformarea aspectelor negative in unele pozitive le permite clientilor sa le aprecieze mai mult pe cele pozitive.
12. Daca iti recunosti greselile, increderea oamenilor in tine va creste.
13. Verbalizarea ajuta in interactiune. De exemplu, ospatarii care obisnuiesc sa repete comenzile clientilor primesc cu 70% mai mult bacsis decat cei care spun doar “OK” cand primesc comanda. Subconstientul nostru aprecieaza efortul depus.
14. Oamenii vor cheltui mai mult pe lucruri care sunt pe cale de disparitie.
15. Cand oamenii simt ca un produs va iesi de pe piata, vor ramane cu perceptia ca acel produs este mai bun decat versiunea noua.
16. Campaniile publicitare care nu integreaza denumirea brandului sunt uitate cu usurinta.
17. Emotiile negative ii conving pe oameni sa cheltuie mai mult pentru un produs.
18. Oamenii obositi au tendinta sa fie mai receptivi la argumente.
19. Comunicarea fata in fata este intotdeauna mai eficienta decat cea electronica.
20. Rima confera mai multa putere de convingere frazelor.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.79
din 5
- 21 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.