Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 moduri de construire a unui brand puternic cu bani putini
Tags: construirea unui brand puternic, imagine de brand, bani putini, customer service, brand, imagine, strategii de marketing
Cand iti pornesti propria afacere, ai multe responsabilitati. Insa cea mai importanta dintre toate este sa faci o impresie buna si sa construiesti o imagine de brand puternica. Poti face acest lucru si fara sa cheltuiesti o suma importanta de bani. Iti prezentam in continuare cinci moduri eficiente de construire a unei imagini puternice cu bani putini.
Cand iti pornesti propria afacere, ai multe responsabilitati. Insa cea mai importanta dintre toate este sa faci o impresie buna si sa construiesti o imagine de brand puternica. Poti face acest lucru si fara sa cheltuiesti o suma importanta de bani. Iti prezentam in continuare cinci moduri eficiente de construire a unei imagini puternice cu bani putini.
Atunci cand ai de-a face cu un client nemultumit sau chiar nervos, poti folosi aceasta oportunitate pentru a demonstra abilitati de customer service iesite din comun, prin care sa castigi respectul si admiratia clientilor. Chiar si o experienta neplacuta poate fi transformata in castig. Daca acorzi o atentie deosebita clientilor, le intelegi intr-adevar nemultumirile, esti rabdator si ii ajuti sa gaseasca ceea ce cauta, acestia vor pleca multumiti si te vor recomanda si prietenilor sau cunostintelor. Toata lumea se grabeste in ziua de astazi, prin urmare, a fi rabdator si a oferi clientilor din timpul tau pretios le dovedeste acestora ca iti pasa cu adevarat.
2. Fii deschis la minte
Nu trebuie sa dispui de un buget impresionant pentru a iti face brandul cunoscut. Spre exemplu, poti investi intr-un clip video amuzant sau iesit din comun care sa ajunga viral si care iti poate aduce mai multi fani si clienti potentiali decat multe campanii de marketing traditionale. Continutul inedit, de calitate, este o parte esentiala a oricarei strategii de marketing. Fii cat mai creativ si nu uita sa adaugi o nota de umor.
3. Colaboreaza cu alte companii similare
Brandul tau poate deveni mai puternic daca te alaturi altor branduri deja cunoscute. Parteneriatele de acest fel au rolul de a-ti face brandul cunoscut, iti cresc numarul de fani si iti aduc exact clientii de care ai nevoie.
4. Influenteaza liderii din domeniu
Fiecare industrie are anumiti lideri, anumite persoane care dau tonul si stabilesc trendul. Daca brandul tau poate ajunge la aceasta categorie restransa de oameni, vei avea o influenta mult mai mare asupra tuturor consumatorilor. Acesti inovatori din domeniu folosesc puterea word-of-mouth-ului, iar atunci cand ajungi la acestia, poti fi sigur ca brandul tau va fi intens promovat. Poti comunica direct cu acestia, le poti trimite mostre gratuite sau poti gasi alte metode de a ajunge la ei.
5. Fii evaziv si exclusiv
Uneori, pentru a capta atentia consumatorilor, trebuie sa fii secretos si sa oferi servicii sau produse exclusive. Oamenii adora sa fie primii care incearca un anumit produs sau care adopta o noua tehnologie. Putina exclusivitate si secretomanie te pot ajuta sa creezi o aura de mister in jurul brandului, sa captezi si sa mentii atentia fanilor.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.