Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Anuntul uimitor transmis de oficialii Coca-Cola
de Ana Tudor |
Tags: reclama coca-cola, riscurile obezitatii, bauturi carbogazoase
Dupa ce in urma cu cateva zile compania producatoare de bauturi racoritoare, Coca-Cola, a lansat un spot publicitar in Statele Unite care are ca tema obezitatea, oficialii companiei au luat si alte masuri.
Dupa ce in urma cu cateva zile compania producatoare de bauturi racoritoare, Coca-Cola, a lansat un spot publicitar in Statele Unite care are ca tema obezitatea, oficialii companiei au luat si alte masuri.
Gigantul Coca-Cola a vorbit pentru prima data in public despre obezitate, considerata boala mileniului III, deoarece afecteaza tot mai multe persoane de la o zi la alta.
"Fiecare calorie conteaza, indiferent de unde provine. Inclusiv bauturile precum Coca-Cola sau orice altceva contin calorii”, este mesajul principal transmis de spotul publicitar.
Sucurile reprezinta principala sursa de calorii din dieta zilnica. Două treimi dintre americanii adulti sunt supraponderali sau obezi, iar zaharul din bauturile racoritoare joaca un rol important.
"Bunastarea familiei si a persoanelor din jurul nostru reprezinta un motiv de ingrijorare pentru toata lumea, iar gasirea unei solutii este datoria fiecaruia dintre noi", potrivit companiei producatoare de bauturi carbogazoase.
In decursul ultimilor 15 ani, gigantul a redus considerabil numarul caloriilor din sucurile pe care le produce. Mai mult decat atat, pentru a combate obezitatea, Coca-Cola a redus marimea recipientelor in care pot fi cumpărate acest tip de bauturi racoritoare, conform oficialilor companiei.
"Toate produsele din portofoliu au un aport scazut de calorii sau au zero calorii", se precizeaza in continutul reclamei.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.