Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Branding la un alt nivel: cele cinci reguli de aur ale produselor de lux in online
Tags: branding, produse lux, marketing online, branduri de lux
Numeroase zvonuri cu privire la micsorarea succesului pe care il au produsele de lux in online isi fac loc in marketingul din toata lumea. Intrebarea care pare sa dea nastere unui numar semnnificativ de dezbateri este aceasta: "Omoara digitalul brandingul produselor de lux?". Astfel de dezbateri incearca sa vada si in ce masura produsele de lux ar putea influenta mediul online. Intrebarea nu e insa "daca", ci "cum".
Numeroase zvonuri cu privire la micsorarea succesului pe care il au produsele de lux in online isi fac loc in marketingul din toata lumea. Intrebarea care pare sa dea nastere unui numar semnnificativ de dezbateri este aceasta: "Omoara digitalul brandingul produselor de lux?". Astfel de dezbateri incearca sa vada si in ce masura produsele de lux ar putea influenta mediul online. Intrebarea nu e insa "daca", ci "cum".
1. Produsele de lux isi alcatuiesc un spatiu al lor si genereaza astfel un sector de consumatori care isi doresc sa cumpere acele produse, dar pe care nu si le permit. Mai exact, daca produsele de lux vor sa ramana de lux, vor trebui sa isi stabileasca o relatie si cu cei care si le doresc, dar nu si le permit.
2. O apropiere a produselor de lux si a brandului in sine de consumator ii face pe unii sa priveasca neincrezatori o astfel de transformare si sa intrevada anumite riscuri in ceea ce priveste consolidarea imaginii companiei. Trebuie insa stiut ca branduri precum Burberry reusesc cu succes sa intretina o astfel de relatie.
3. In plus, brandurile de lux ar trebui sa inteleaga si sa aprecieze puterea pe care o are mediul digital. Si, ca urmare a conditiei de produs de lux, si marketingul online ar trebui desfasurat la un alt nivel. Tot ceea ce un brand creeaza in mediul online va trebui sa fie un content "de lux".
4. Multe branduri de lux nu reusesc sa isi faca intrarea in mediul online si sa isi atraga si aici cumparatorii in vreme ce isi castiga unii noi. Multe dintre aceste situatii au la baza faptul ca aceste branduri nu au incercat sa inteleaga cu adevarat modul in care functioneaza Internetul si, mai precis, nu au avut rabdare sa identifice acel "cum" din intrebarea de mai sus.
5. Ulciorul nu merge de multe ori la apa, asa ca nici o strategie care a functionat de ani de zile in cazul unui anumit brand nu trebuie neaparat sa functioneze de minune si in cazul unui produs diferit. Chiar daca in marketing se spune ca nu trebuie sa reinventam roata, trebuie sa stim cand sa ne adaptam si sa identificam solutiile optime de fiecare data.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
2.75
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.