Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Campaniile publicitare sunt mai tari pe web?
Tags: marketing, publicitate online, reclame online, media digitale
Spoturi TV cu actori de prima mana in rolurile principale. Postere de doua pagini in revistele fashion. Billboarduri tridimensionale care acopera spatii uriase. Care dintre acestea sunt cele mai tari din punct de vedere al publicitatii?
Spoturi TV cu actori de prima mana in rolurile principale. Postere de doua pagini in revistele fashion. Billboarduri tridimensionale care acopera spatii uriase. Care dintre acestea sunt cele mai tari din punct de vedere al publicitatii?
Care dintre aceste medii este la superlativ, dandu-i audientei cea mai fericita intalnire cu un brand? Raspunsul a oscilat in ultimii ani indicand ba un mediu, ba altul. Din ce in ce mai mult insa, se pare ca acum web-ul devine castigator absolut.
Gandeste-te numai la ce pot obtine brandurile online. Media digitale pot atrage acum celebritati la fel de mari ca cele care apar la TV. Reclamele tiparite din revistele glossy? Online, acestea devin interactive. In termeni de implicare, billboardurile nu-ti ofera posibilitatea de a da clic mai departe.
Pe masura ce advertiserii ajung sa inteleaga cat de departe pot impinge limitele propriei creativitati in ceea ce priveste continutul de brand, web-ul a devenit acum nucleul unei campanii, si nu doar ceva ce trebuia luat eventual in calcul.
Media digitale sunt excelente pentru a spune povesti, fie ca acestea iau forma imaginilor statice, GIF-urilor animate sau a clipurilor. Media traditionale limiteaza dimesniunile reclamelor si nu pot mentine atentia privitorului. Online insa consumatorii vizualizeaza si partajeaza clipuri virale care pot tine minute bune.
Continutul digital nu este doar interesant, ci poate fi publicat si exact atunci cand planetele sunt aliniate. Aici exemplul rasunator este cel al biscuitilor Oreo care au reactionat impecabil la pana de curent din timpul Super Bowl.
Web-ul exceleaza si la capitolul armonizare cu campaniile offline, in timp ce adanceste conexiunea dintre consumator si brand, delectandu-l pe primul cu materiale si metode de livrare a reclamelor noi.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.