Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce rol joaca logo-ul in strategia de branding?
Tags: marketing, branding, trucuri de branding, logo, cum alegem logo-ul
Nu este neobisnuit ca oamenii sa confunde logo-ul cu branding-ul. Logo-ul este insa doar o piesa din strategia de branding. El este simbolul care le ofera clientilor recunoasterea instanta a brandului si a serviciilor/produselor pe care afacerea le ofera.
Nu este neobisnuit ca oamenii sa confunde logo-ul cu branding-ul. Logo-ul este insa doar o piesa din strategia de branding. El este simbolul care le ofera clientilor recunoasterea instanta a brandului si a serviciilor/produselor pe care afacerea le ofera.
Inainte de a incepe procesul de creare a unui logo, asigura-te ca ai dezvoltat o strategie de branding. De ce? Logo-ul este ca o reclama in miniatura pentru companie si, fara o strategie in spate, el poate transmite un mesaj gresit, slabind misunea companiei. Vrei ac mesajul pe care brandul il transpira in afara sa fie unul consistent si consecvent si sa te ajute la notorietatea in randul clientilor.
Cum stii ca esti gata sa faci pasul inspre crearea unui logo?
- misiunea logo-ului este de a portretiza valorile si obiectivele companiei. Asigura-te ca le ai pe acestea inainte de a-l suna pe designer;
- trebuie sa stii limpede care este mesajul pe care compania ta vrea sa-l transmita. Trebuie sa existe oa sociere puternica intre brand si logo. Nu uita ca acesta din urma este doar o mica parte din strategia de brading;
- logo-ul trebuie sa reflecte profesionalismul si cresterea, indiferent act de mica este compania;
- daca iti faci design-ul intern, pentru a economisi resurse, asigura-te ca-l testezi ianinte de lansare;
- fii atent ca logo-ul sa nu expire, ci sa poata fi folosit si la anul. Si anul urmator. Nu uita ca asa iti vor recunoaste consumatorii compania.
O strategie de branding puternica foloseste designul pentru a comunica un mesaj care atrage audienta target, un mesaj care atrage incredere si te diferentiaza de competitie. Logo-ul tau face toate astea?
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.