Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cele 5 categorii de aptitudini ce ar trebui incluse in CV
Tags: redactare cv, aptitudini incluse in cv, abilitati de comunicare, abilitati interpersonale, obtinere job, interviu, angajare, experienta profesionala
Nu este usor sa redactezi un CV de exceptie, prin care sa te faci remarcat. Poate ca ai ramas fara loc de munca cu cateva luni in urma, poate ca iti doresti o schimbare in cariera sau poate ca esti de-abia iesit de pe bancile facultatii si nu ai deloc experienta profesionala. Oricare ar fi situatia ta, vestea buna este ca iti poti adapta CV-ul astfel incat sa atragi atentia angajatorului si sa iti maresti sansele de a fi chemat la interviu.
Nu este usor sa redactezi un CV de exceptie, prin care sa te faci remarcat. Poate ca ai ramas fara loc de munca cu cateva luni in urma, poate ca iti doresti o schimbare in cariera sau poate ca esti de-abia iesit de pe bancile facultatii si nu ai deloc experienta profesionala. Oricare ar fi situatia ta, vestea buna este ca iti poti adapta CV-ul astfel incat sa atragi atentia angajatorului si sa iti maresti sansele de a fi chemat la interviu.
Toate aceste abilitati transferabile, dobandite pe parcursul multor ani de activitate: proiecte, activitati de voluntariat, cursuri, hobby-uri, interese, etc. pot fi folosite cu succes atunci cand se aplica pentru un nou job. Toate aceste abilitati transferabile, adaugate in CV, le ofera angajatorilor o imagine mai clara a profilului candidatului.
Exista cinci categorii de aptitudini ce ar trebui incluse in CV:
Abilitati de comunicare: abilitati de negociere, isi exprima ideile in mod deschis, asculta cu atentie, se exprima clar, vorbeste eficient, ofera feedback, abilitati de convingere si persuasiune, ofera solutii eficiente, aduna informatii, vorbeste in public.
Abiltati interpersonale: colaboreaza eficient cu alte persoane, persoana empatica, ofera sprijin, ii motiveaza pe ceilalti, coopereaza, intelege sentimentele celorlalti, isi asuma responsabilitatea, increzator in fortele proprii.
Abilitati de planificare si cercetare: poate prezice evenimente viitoare, fire creativa, identifica probleme, indeplineste obiective, identifica resurse, aduna informatii, defineste nevoile, analizeaza problemele, dezvolta strategii, evalueaza situatiile.
Abilitati organizationale: atent la detalii, coordonarea mai multor sarcini in acelasi timp, managementul proiectelor, respectarea termenelor limita, stabilirea de obiective, incadrarea in buget, planificare si organizare de evenimente, multitasking.
Abilitati de management: calitati de lider, invata / instruieste, ofera sfaturi, solutioneaza conflicte, ia decizii, delega responsabilitati, implementeaza decizii.
Descarca aici un CV de angajare Model Europass si completeaza sectiunea de aptitudini pentru succes garantat.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.26
din 5
- 128 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.