Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele mai bune reclame care au aparut cu OK-ul lui Steve Jobs

Tags: apple, steve jobs, campanie publicitara, videoclipuri virale, 1984, mac vs pc,

Celebrul om de marketing coboara de pe scena pentru a-si ocupa un loc in culise, dar se va mai vorbi despre el. Azi publicitarii si-au ales cateva spoturi publicitare magice care au schimbat istoria.
Niciun alt om modern de marketing nu a reusit sa inflameze imaginatia publica in aceeasi masura ca Steve Jobs. Ad Age a ales cateva campanii care marcheaza noi niveluri de creativitate in istoria publicitatii.
 
Considerat de multi cea mai buna reclama rulata vreodata la Super Bowl. Iata, printre altele, ce spune scriptul spotului: "Am creat, pentru prima data in istorie, o gradina a ideologiei pure. Unde fiecare muncitor poate sa infloreasca, aparat de plaga contradictiei si a adevarurilor incerte. Unificarea Gandului este o arma mai puternica decat orice flota sau armata de pe pamant. Suntem unul. Cu o singura vointa. O singura determinare. O singura solutie. Dusmanii nostri vor discuta pana la epuizarea finala. Si ii vom ingropa in propria confuzie. Vom invinge!". Se anunta astfel lansarea Macintosh. 
 
 
Urmatoarea miscare de amploare a lui Apple a venit sub domnia 2.0 doi a lui Jobs, cand a inventat piata pentru player-ele muzicale portabile. Cea mai cunoscuta reclama la iPod prezinta siluete care danseaza pe o melodie antrenanta.
 
 
In 2006 a aparut mult imitata serie "Mac vs. PC". Aceste reclame au folosit interactiunea umana pentru a afisa diferentele dintre PC si Mac. Numele celei pe care v-o prezentam este "Virus".
 
 
"Un filmulet pentru fiecare": in 2007, a aparut Nano, odata cu introducerea pe piata a cantaretei canadiene Feist intr-un spot care ilustreaza subtil, dar perfect, cat de mic poate sa ajunga dispozitivul.
 
 
Dupa ce a dat de aur cu spoturile TV din seria "Mac vs. PC", Apple si-a alocat mare parte din timpul anilor 2007 si 2008 dominand spatiul online. A creat o serie de banere in rich-media in care personajele principale sunt, bineinteles, "Mac" si "PC". In reclama pe care v-o prezentam, PC-ul, un domn la costum si cu ochelari, se urca pe o scara sa capseze semnul "NU" la capatul unui anunt din Wall Street Journal care favorizeaza sistemul de operare Leopard in fata Vistei. 

 
Aceasta reclama suprinzator de simpla pune accentul pe produs si arata cate poate face un iPhone.

 
Cand Apple a prezentat MacBook Air, a scos din palarie cel mai alb iepure posibil: comparatia demonstrativa. Latimea acestui gratios nou laptop este aproximativ egala cu cea a unui plic de corespondenta.

 
Jobs s-a reintors la ideea initiala care a sustinut campaniile publicitare pentru iPhone, in care starul era produsul si ce poate face acesta, totul suprapus unei coloane sonore antrenante.

 
Campanie care este dedicata rebelilor, celor care incalca regulile, vizionarilor. Sunt rulate imagini cu John Lenno, Ghandi, Einstein, Bob Dylan, Maria Callas etc. Ce-i caracterizeaza pe toti acestia: faptul ca nu pot fi ignorati.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016