Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum dezvolti loialitatea fata de brand
Tags: loialitate fata de brand, consumatori, experienta, clienti, brand, produse
Loialitatea fata de brand nu este usor de obtinut, avand in vedere ca traim intr-o lume extrem de competitiva iar consumatorii dispun de tot mai multe optiuni. Cum reusesc unele branduri sa isi tina consumatorii aproape in ciuda competitiei acerbe?
Loialitatea fata de brand nu este usor de obtinut, avand in vedere ca traim intr-o lume extrem de competitiva iar consumatorii dispun de tot mai multe optiuni. Cum reusesc unele branduri sa isi tina consumatorii aproape in ciuda competitiei acerbe?
Ofera produse si servicii de calitate
Nu este de ajuns sa ai idei stralucite. Trebuie sa le si pui in practica, prin realizarea unor produse de exceptie. Succesul unui brand depinde in mare masura de calitatea produselor si serviciilor oferite. Multe idei remarcabile au fost date uitarii deoarece produsele rezultate au fost de calitate inferioara.
Ofera o experienta de neuitat
Daca vrei sa castigi increderea si respectul consumatorilor, trebuie sa le oferi mai mult decat un produs sau serviciu. Trebuie sa le oferi o experienta autentica. Consumatorii se vor simti mai apropiati de brandurile care le impartasesc valorile, care isi doresc sa le ofere cu adevarat ceva, nu doar sa ii “pacaleasca” cu oferte si promotii pentru a le lua banii.
Creeaza o legatura autentica cu clientii
Pentru a ajunge sa se bucure de loialitatea consumatorilor, un brand trebuie sa construiasca relatii autentice cu acestia. Consolidarea unei relatii necesita disciplina, timp si investitii, insa rezultatul merita efortul.
Exista o diferenta clara intre loialitatea fata de brand si loialitatea fata de un produs. Consumatorii pot deveni fideli unui produs anume deoarece le satisface anumite nevoi de natura fizica, emotionala sau psihica. Insa loialitatea fata de brand necesita o implicare si mai mare si are loc doar atunci cand intre brand si consumator exista o relatie bazata pe incredere.
Dezvoltarea loialitatii fata de brand este o activitate continua.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.