Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa creezi un logo pentru afacerea ta

Tags: marketing, branding, logo, cum sa stabilesti un logo

Logo-ul este o reprezentare grafica ce simbolizeaza o organizatie. Destinat pentru a atrage identificare instantanee, logo-ul va fi inclus in toate materialele publicitare si de promovare ale unei organizatii.
Ca inovatie, logo-urile au aparut in secolul al 19-lea, dupa dezvoltarea industriei care a dus la distributia globala a unor produse si la debutul competitiei. Asa ca au fost create logo-urile pentru a face diferentierea intre produse din cadrul aceleiasi industrii. Embleme sau simboluri au fost incluse pe produse, pachete si etichete, astfel incat cumparatorii sa identifice clar produsul care le place si sa se reintoarca la el.
 
Logo-urile au revolutionat lumea publicitatii. Era o vreme cand doar organizatiile puternice isi puteau permite sa-si faca propriul logo. In unele cazuri, vorbim de desene extrem de detaliate. Costul nu era considerat o problema si mai mult era echivalat cu mai bine. Apoi, steagurile erau preferate, pentru formatul lor mai amplu. Erau vizibile si de la distante mari. 
 
In zilele noastre, companiile cred ca mai simplu e mai bine, mai ales ca lumea avanseaza atat de repede, incat ai foarte putin timp la dispozitie sa impresionezi clientul. Design-urile de logo-uri sunt acum stilizate, dar conservatoare, ceea ce le face atractive pentru ochi si usor de memorat pentru creier.
 
Selectarea conceptului de logo
 
Cel mai important aspect al selectiei al unui logo este conceptul. Trebuie sa stabilesti ce va spune el despre compania ta. Poti inventa o imagine asociata afacerii, cum ar fi o casa pentru imobiliare sau o masina pentru dealerii de masini. Sau poti alege o imagine abstracta resprezentand filosofia companiei, o piramida pentru stabilitate, de exemplu, sau planete pe orbite pentru companii tech.
 
Nu toate afacerile pot fi usor asociate unei anumite imagini. In acest caz, este recomandat sa te concentrezi pe o imagine abstracta si sa reprezinti cultura companiei.
 
Odata ce compania si-a stabilit o imagine specifica, o anumita cultura, devine din ce in ce mai greu sa se schimbe, mai ales pe masura ce trece timpul. Unele companii s-au bucurat de succes fara a-si  schimba vreodata designul logo-ului. Kentucky Fried Chicken l-a folosit pe Colonelul Sanders in logo-ul lor de la infiintarea companiei, in 1952. Pepsi a incercat, fara succes, pe la mijlocul anilor 90 sa-si schimbe logo-ul, asa ca a renuntat.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016