Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa salvezi imaginea companiei in urma unei publicitati negative
de Ana Tudor |
Tags: imaginea companiei, publicitate negativa, oameni de afaceri
Imagineaza-ti cum ai reactiona in situatia in care atat tu, cat si compania ta sunteti criticati in cadrul unei campanii de publicitate negativa. Criticile pot veni atat printr-o alerta de la Google, cat si printr-un comentariu sau un e-mail de la un coleg sau de la un client.
Imagineaza-ti cum ai reactiona in situatia in care atat tu, cat si compania ta sunteti criticati in cadrul unei campanii de publicitate negativa. Criticile pot veni atat printr-o alerta de la Google, cat si printr-un comentariu sau un e-mail de la un coleg sau de la un client.
Unele persoane sustin ca nu exista publicitate negativa, insa oamenii de afaceri nu sunt de acord cu acest lucru. Ceea ce face diferenta intr-o asemenea situatie este modul in care alegi sa reactionezi.
Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa iesi dintr-o astfel de situatie negativa:
1. Cantareste-ti responsabilitatile
Nu te ascunde. Uneori atunci cand alegi sa actionezi in momentul in care auzi anumite critici aduse la adresa companiei tale sau a ta nu este o idee foarte buna, insa un raspuns adecvat poate fi solutia ideala. De asemenea, sunt si situatii in care nu trebuie sa faci nimic. De exemplu, atunci cand acuzatiile nu sunt credibile, fiind simple zvonuri, nu este nevoie sa faci nimic pentru a le combate.
2. Nu exagera
Este simplu sa adopti un limbaj defensiv atunci cand cineva te ataca, mai ales daca persoana respectiva se leaga de aspecte personale care nu o privesc. De exemplu, cineva a scris pe site-ul companiei la care lucra ca o anumita persoana i-a adus acuzatii calomnioase rezultate dintr-un litigiu de ordin intelectual. Aceasta reactie nu este una tocmai potrivita, deoarece acea postare era vazuta si de catre cei care nu cunosteau situatia. Mai mult decat atat, raspunsul angajatului respectiv poate fi cotat si ca publicitate negativa facuta de el companiei la care lucreaza.
3. Lasa-ti avocatii sa te apere
Daca ai persoane de incredere precum anumiti clienti sau parteneri, care pot garanta pentru tine, permite-le acest lucru, deoarece vor fi mult mai credibili decat daca te vei lauda singur cu reusitele de pana acum. De asemenea, recomandarile si clientii care sunt multumiti de serviciile pe care le oferi pot fi persoane cheie atunci cand esti intr-o disputa cu cineva.
4. Daca este cazul, cere-ti scuze
In cazul in care, compania ta a gresit cu ceva, ofera promt si sincer scuze. Evita fraze precum, "Ne pare rau daca cineva s-a simtit ofensat". Asuma-ti responsabilitate si mai important este sa incerci sa remediezi situatia si sa pastrezi legatura cu cel fata de care ai gresit.
5. Este aceasta o oportunitate?
Cateodata, criticile publice pot fi o oportunitate mascata. Poate fi o sansa sa remediezi o problema sau sa imbunatatesti un produs sau un serviciu pe care il oferi. Daca aceasta situatie s-a intamplat si in cazul tau, ar trebui sa ii multumesti celui care te-a criticat, deoarece te-a ajutat sa iti imbunatatesti serviciile si automat sa iti maresti profitul.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.