Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cuvinte pompoase de evitat in descrieri

Tags: cuvinte pompoase, lauda, descriere, pasionat, inovator, autoritate, creativ

Atunci cand ceilalti folosesc anumite cuvinte pompoase pentru a te descrie, este in regula. Insa atunci cand le folosesti chiar tu, vei parea doar ingamfat si ii vei irita pe ceilalti. Exista anumite cuvinte ce ar trebui pe cat posibil evitate, atat in CV-uri, cat si in descrierea companiilor.
Iata cateva cuvinte pompoase pe care nu ar mai trebui sa le folosesti in descriere:
 
1. Autoritate
Daca trebuie sa precizezi ca esti o autoritate in domeniu, inseamna ca nu esti cu adevarat. Lasa faptele sa vorbeasca de la sine. Demonstreaza-ti expertiza in domeniu, precizand situatii concrete. Doar pentru ca sustii ca esti o „autoritate in marketing-ul prin social media” nu inseamna nimic, doar ca petreci mult timp pe Facebook si Twitter.
 
2. Inovator
Majoritatea companiilor sustin ca sunt inovatoare. Multe persoane sustin acelasi lucru. Insa majoritatea nu sunt. Daca esti cu adevarat inovator, nu o spune, ci dovedeste-o. Descrie produsele pe care le-ai dezvoltat, procesele pe care le-ai modificat, imbunatatirile pe care le-ai adus. Demonstreaza totul prin fapte concrete.
 
3. Creativ
Anumite cuvinte sunt spuse atat de des incat nu mai au niciun impact. Cuvantul „creativ” este unul dintre ele, alaturi de multe altele: eficient, dinamic, dovedit, influent, team player, etc. Chiar daca aceste cuvinte te descriu cu adevarat, au fost folosite atat de des incat si-au pierdut semnificatia.
 
4. Pasionat
Daca sustii ca esti pasionat de dezvoltarea unor relatii pe termen lung cu clientii, suna putin tras de par. Incearca sa folosesti alte cuvinte, cum ar fi „concentrat”, „specializat”, pentru a parea mai credibil.
 
5. Unic
Fiecare om este unic, intr-adevar, insa companiile nu prea sunt. Clientii nu vor sa fii „unic”, ci sa fii „mai bun”. Demonstreaza-le ca esti mai bun decat concurenta si le vei transmite acestora ca esti si unic.
 
6. Incredibil de...
Ne place sa ne descriem ca fiind „incredibil de talentati”, „incredibil de pasionati” si asa mai departe. Nu e de ajuns sa fii talentat sau pasionat? Chiar trebuie sa fii incredibil de pasionat? Din nou, daca nu iti poti sustine afirmatiile, mai bine nu le mai faci.
 
7. Expert, guru...
Atunci cand incerci prea mult sa pari „exceptional”, de obicei nu reusesti. Nu te autoproclama expert, guru, cunoscator intr-un anumit domeniu. Mai bine lasa-i pe ceilalti sa te descrie astfel. Atunci cand te descrii singur asa, dai impresia ca esti arogant si iti dai prea mult silinta sa faci impresie buna.

Sursa: Inc.com
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016