Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce-ati avea nevoie de un copywriter? 7 motive serioase rau de tot
Tags: copywriting, copywriter, branding
"Chiar asa! De ce? Pot si singur sa-mi vand marfa!" Cati dintre dvs. nu gandesc asa!
"Chiar asa! De ce? Pot si singur sa-mi vand marfa!" Cati dintre dvs. nu gandesc asa!
Ca persoana situata in afara fenomenului pe care-l reprezinta produsul/serviciului pe care doriti sa-l vindeti, copywriterul va fi in stare sa gaseasca infinit mai multe argumente de vanzare decat v-ati fi imaginat vreodata ca ar exista. Concluzia? Va vinde mai mult! Este ceea ce va doriti, corect?
Copywriterul va sti cum sa:
- capteze atentia noilor cumparatori cu mesaje perfect targetate
- ii recastige pe vechii cumparatori "pierduti" intr-un moment de ratacire
- il faca pe mister Google sa iubeasca site-ul dvs. la nebunie
- creasca exponential traficul pe situl dvs.
- gaseasca acel avantaj UNIC al produsului/serviciului pe care il vindeti
- transforme caracteristici fizice sau tehnice ale produsului/serviciului in beneficii reale pentru clientii dvs.
- explodeze vanzarile comunicand clientilor adevaratele beneficii ale produsului/serviciului.
Pentru ca el, copywriterul, stie ca: "The more you tell, the more you sell". Iar el stie si ce, si cum!
Pentru ca, pe o piata concurentiala acerba trebuie sa "iesiti" cu argumente serioase pentru a raspunde clientului la intrebarea sa perfect legitima: "de ce as alege tocmai produsul/serviciul tau?".
Pentru ca el, copywriterul, are stiinta, timpul si rabdarea de a "sapa" adanc, de a aduce la lumina argumente care sa demonstreze de ce produsul/serviciul dvs.:
- Este unic...
- Are cel mai convenabil pret...
- Poseda cel mai bun raport calitate/pret...
- Rezolva totul mai rapid...
- Este cel mai bun...
- Este cel mai sigur...
- Este cel mai usor de folosit...
- Este cel mai de incredere...
- Este primul…
- Este cel mai vandut...
- Este verificat...
- Detine cea mai avansata tehnologie...
- Este cel mai recent…
- Este cel mai vechi….
- Este cel mai indragit...
- Este preferat de specialisti...
- Este cel mai distractiv...
- Este special pentru…
- Este cel mai potrivit...
... si lista ar putea continua. Normal, sunt copywriter!
Autor: Catalina Dumitrascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.