Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce nu functioneaza reclamele pe Facebook
Tags: facebook, pagini de brand, publicitate, promovare produse si servicii, concursuri false, fani, obiective de marketing, marketing pe facebook
Exista multe pagini de brand pe Facebook. De fapt, aproape orice companie are acum o pagina pe Facebook. Insa multe branduri se plang ca rezultatele nu sunt pe masura asteptarilor. Gokul Rajaram, director in cadrul departamentului de publicitate Facebook, a explicat care sunt principalele greseli pentru care publicitarii nu reusesc sa isi promoveze eficient produsele si serviciile pe Facebook.
Exista multe pagini de brand pe Facebook. De fapt, aproape orice companie are acum o pagina pe Facebook. Insa multe branduri se plang ca rezultatele nu sunt pe masura asteptarilor. Gokul Rajaram, director in cadrul departamentului de publicitate Facebook, a explicat care sunt principalele greseli pentru care publicitarii nu reusesc sa isi promoveze eficient produsele si serviciile pe Facebook.
Este important sa existe un numar cat mai mare de fani, insa acesti fani nu trebuie dobanditi prin organizarea de concursuri false sau prin promisiuni desarte.
Concentrarea asupra castigarii de fani, nu asupra calitatii acestora
O pagina de brand ar trebui sa castige cat mai multi fani pentru ca acestia sa distribuie mai departe mesajul companiei si sa interactioneze cu brandul. Daca fanii nu sunt cu adevarat interesati de produsele sau informatiile oferite de companie, nu vor distribui niciodata mai departe postarile brandului.
Utilizarea aceluiasi mesaj pentru toate obiectivele de marketing
Fiecare mesaj de marketing trebuie adaptat pietei tinta. Nu puteti folosi acelasi mesaj pentru toate obiectivele de marketing.
Ignorarea mesajelor targetate si neoptimizarea mesajelor
Prin intermediul noii functii Facebook Ad Exchange, marketerii se pot adresa unui anumit public tinta pe Facebook, in special acelor utilizatori care au vizitat website-ul companiei in trecut.
Concentrarea asupra beneficiilor pe termen scurt
Paginile de brand ar trebui sa lucreze mai intens pentru a castiga increderea fanilor pe termen lung, nu doar sa se concentreze asupra beneficiilor pe termen scurt.
Concentrarea asupra distribuirii organice
Brandurile nu folosesc noua functie introdusa de Facebook, cea de promovare a postarilor.
Parerea gresita ca Facebook nu genereaza profit
Majoritatea marketerilor presupun ca Facebook nu este un generator real de profit. In realitate, insa, unele companii reusesc sa isi creasca profitul cu pana la 20% si numarul de clienti cu pana la 30% prin intermediul retelei de socializare.
Sursa: Business Insider
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.