Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Elemente ale unei campanii publicitare eficiente
Tags: marketing, publicitate, cum sa-ti faci publicitate, piata tinta, oferta irezistibila
Nimeni nu-ti poate garanta o reclama sau o campanie publicitara reusita. Dar exista cateva elemente pe care le poti incorpora in campanii sau in scrisorile de vanzare pentru a avea sanse mai mari. Foloseste aceste elemente pentru a fi cat mai eficient in acest domeniu.
Nimeni nu-ti poate garanta o reclama sau o campanie publicitara reusita. Dar exista cateva elemente pe care le poti incorpora in campanii sau in scrisorile de vanzare pentru a avea sanse mai mari. Foloseste aceste elemente pentru a fi cat mai eficient in acest domeniu.
Plasare desteapta de reclama
Primul pas in pozitionarea reclamei pentru ca aceasta sa aiba succes este sa alegi spatiul unde este vazuta de cat mai multe persoane din piata ta tinta. Afla la ce se uita/ asculta membrii audientei tale (adica la canale de sport, muzica, gatit etc.), unde se uita/ asculta (in masina, acasa, al aeroport) si cum se uita/ asculta (citesc in ziar, asculta la radio). Foloseste aceste informatii pentru a face alegeri destepte privind plasarea de reclame.
Concentreaza-te pe obiectivul tau
Nu vei obtine niciodata ceea ce vrei daca nu stii ce vrei. Acest lucru se aplica si eforturilor tale in domeniul publicitatii. Trebuie sa au un obiectiv specific al reclamei daca vrei ca oamenii sa actioneze. Trebuie sa te sune, sa vina in magazinul fizic sau sa intre pe site?
Oricare ar fi obiectivul, aduna toate elementele necesare in reclama pentru a-i convinge pe consumatori sa-ti indeplineasti visul. Sa presupunem ca vrei ca cititorii sa sune la un numar gratuit. Atunci call-to-action trebuie sa sune chiar asa „suna la acest numar gratuit ACUM”.
Prea multe obiective il zapacesc pe consumator care nu va mai face nimic specific.
Oferta irezistibila
Daca te-ai uitat vreodata la o reclama gen teleshopping, ai vazut ce inseamna oferta irezistibila. Nu numai ca primesti un set de cutite, dar si ceara depilatoare si piatra ponce. Si asta nu e tot. Daca suni in urmatoarele zece minute, primesti si al doilea set de cutite. GRATUIT!
Secretul ofertei irezistibile este de a adauga bonusuri valoroase si de a introduce termeni de plata convenabili. Continua sa adaugi bonusuri pana ce consumatorul isi da ochii epste cap si zice da, sunt de acord.
Uneori iti poti face o oferta intr-atat de irestibila ca pare prea frumoasa pentru a fi adevarata. Spune motivele pentru care prezinti oferta si adauga credibilitate incredibilei reclame.
De exemplu, daca iri scazi preturile cu 70%, oamenii vor crede ca ti le-ai marit initial cu 50%, ca sa ai de unde sa scazi. Dar poti veni cu argumentul ca e seceta si risti ca produsele sa se altereze daca nu le vinzi repede, de exemplu. Oamenii au nevoie de puncte de sprijin pentru a se decide.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.5
din 5
- 4 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.