Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
In ce loc din social media imi promovez mai intai afacerea?
Tags: social media, platforme, tumblr, pagina facebook, fan page, promovare afacere
Evident, raspunsul la aceasta intrebare nu poate fi decat unul singur. E drept ca putem sa avem succes si daca incepem sa ne promovam afacerea cu ajutorul altor platforme de networking sau pe Twitter. Dar avem oare sanse la fel de mari sa reusim la fel de repede?
Evident, raspunsul la aceasta intrebare nu poate fi decat unul singur. E drept ca putem sa avem succes si daca incepem sa ne promovam afacerea cu ajutorul altor platforme de networking sau pe Twitter. Dar avem oare sanse la fel de mari sa reusim la fel de repede?
Sansele noastre sunt ceva mai mici daca ne propunem sa ne luptam cu morile de vant si sa ne ducem afacerea pe culmile succesului cu ajutorul platformei Tumblr, de exemplu. Stiti ca, de nenumarate ori, spunem ca in marketing nu trebuie sa reinventam roata.
Asa ca, din moment ce stim ca Facebook este actualmente cea mai buna rampa de lansare pentru promovare in social media, nu avem motive sa incercam altceva, cel putin nu in acest moment in care Facebook se afla pe locul 2 in Top 500 cele mai accesate site-uri.
Afacerea noastra trebuie, evident, sa aiba un site si un blog. Ii cream si o pagina de Facebook (mai exact, un Fan Page) si ne putem astepta ca, dupa o perioada de eforturi sustinute, sa incepem sa culegem roadele acestei metode de promovare.
Te poti orienta in functie de cele mai cunoscute si cele mai prospere pagini de Facebook pentru afaceri (Pat Flynn, Porsche, Problogger etc.) si poti invata cateva secrete de crestere a audientei in online chiar prin intermediul acestor pagini.
Informatiile pe care le completezi trebuie sa fie detaliate si sa ofere un portret concret al afacerii pe care o conduci. Invita-ti prietenii sau incepe pur si simplu sa fii interactiv pe alte pagini din acelasi domeniu (fara sa iti promovezi pagina punand link-uri pe paginile deja cunoscute ale altor antreprenori deoarece aceasta forma de "promovare" pe Facebook este considerata "spam").
Interactioneaza frecvent cu potentialii clienti si antreneaza-i in discutii si concursuri organizate pe Facebook sau pe site-ul tau. Abia dupa ce reusesti sa iti creezi o astfel de audienta te poti gandi ce alte platforme de social media ar putea fi potrivite pentru afacerea ta.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Tweet-ul buclucas: Cum a reusit Starbucks sa-si urce Argentina in cap
Transforma plangerile in complimente
Ce trebuie sa faci pentru a-ti creste comunitatea in social media
Modurile corect si incorect pentru a masura content marketing
Ultimele articole
Meta AI ajunge si in Europa
Noua actualizare Google: cum iti poate afecta site-ul si ce trebuie sa faci
Strategii eficiente pentru promovarea organica
Studiu: Personalitatea consumatorilor influenteaza interactiunea cu brandurile si propagarea reclamelor