Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Invataturile companiei IBM la 100 de ani de la infiintare
Tags: companie, ibm, reclama, oameni, clienti
Luna aceasta IBM face 100 de ani si, respectandu-si varsta, isi scoate ochelarii de citit, caci isi face reclama printr-un text de patru pagini publicat in Wall Street Journal, New York Times si Washington Post, urmand apoi sa fie accesibila numai online.
Luna aceasta IBM face 100 de ani si, respectandu-si varsta, isi scoate ochelarii de citit, caci isi face reclama printr-un text de patru pagini publicat in Wall Street Journal, New York Times si Washington Post, urmand apoi sa fie accesibila numai online.
Ann Rubin, vicepresedinte al departamentului de publicitate de la IBM, spune ca este vorba despre "trei pagini de gandire intensa", dar a recunoscut ca nu poate fi numita "reclama aniversara obisnuita". "Am vrut sa provocam", a adaugat ea.
Mesajul incepe prin afirmatia ca "aproape toate companiile pe care bunicii nostri le-au admirat au disparut", cu alte cuvinte, dintre cele 25 de corporatii industriale de top din Statele Unite din anii 1900, doar doua au rams in picioare pana in anii 1960. Din cele 250 de companii care au intrat in topul Fortune 500 in 1961, doar sase mai exista azi. IBM intra in cel de-al 101-lea an de viata.
Mesajul general se bazeaza pe ideea de "credibilitate" si "valori", cele de care IBM s-a simtit cel mai apropiata in lunga sa existenta. Deci nu pe varsta se pune accentul, ci pe puterea de reinventare, de inovare, de suprevietuire a propriului fondator. In cuvintele IBM, "Am invatat sa nu confundam carisma cu leadership-ul. Cultul personalitatii este seducator. Dar ce facem pe urma? Cum se descurca o companie dupa plecarea fondatorului sau a unui presedinte impozant?". Raspunsul: credintele si valorile unei organizatii pot fi duse mai departe, altfel spus - cultura organizationala.
Inainte de a le multumi clientilor si de a le promite acestora ca, in al doilea secol de viata, IBM nu-si va opri pasul inainte, compania aminteste cateva coordonate care nu trebuie sa se schimbe: oamenii IBM, femeile si barbatii care cred cu tarie ca o companie poate si trebuie sa schimbe totul legat de sine, in afara de propriile... credinte.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.