Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Istoria companiei tale iti poate asigura succesul
de Ana Tudor |
Tags: istoricul companiei, povestea brandului, afaceri in social media
Orice afacere indiferent cat de mare sau de mica este, are in spate o poveste. Uneori, rolul acestei povesti este de a lega potentialii clienti de brandul pe care l-ai creat. Avand in vedere faptul ca esti liderul unei afaceri in era social media, ai foarte multe posibilitati de a le impartasi si celorlalti povestea companiei ta.
Orice afacere indiferent cat de mare sau de mica este, are in spate o poveste. Uneori, rolul acestei povesti este de a lega potentialii clienti de brandul pe care l-ai creat. Avand in vedere faptul ca esti liderul unei afaceri in era social media, ai foarte multe posibilitati de a le impartasi si celorlalti povestea companiei ta.
Iata trei sfaturi pe care le poti urma pentru a aduce la cunostinta clientilor povestea afacerii tale:
1. Arata-le celor din jur de ce afacerea ta este importanta
Incearca sa descrii valoarea pe care compania ta o are cu ajutorul termenilor umani. Nu incerca sa le explici oamenilor de ce afacerea ta ar trebui sa fie importanta si pentru ei prin termeni specifici lumii afacerilor. In acest fel risti ca cei din jur sa creada ca nu faci altceva decat sa cauti profit pe urma lor. Incearca sa le explici intr-o maniera mai placuta, punand accent pe relatiile interumane si pe necesitatile celor din jur. De asemenea, incearca sa scoti in evidenta acele lucruri pe care compania ta le face pentru a le usura viata si enumera-le situatiile in care afacerea ta le poate fi de ajutor.
2. Stabileste o "limba" comuna
Descrierea pe care un director executiv o face atunci cand vine vorba de compania sa difera fata de cea facuta de ceilalti angajati. Acest lucru este cat se poate de normal, deoarece este vorba de nivelul de implicare al fiecaruia in afacerea respectiva. Cu toate acestea, aceasta discordanta nu face bine imaginii pe care vrei sa ti-o creezi in fata potentialilor clienti. Incearca sa gasesti o cale de mijloc atunci cand tu sau angajatii companiei tale vorbiti despre afacerea care va leaga. Mai mult decat atat, atunci cand povestiti cuiva despre compania in care lucrezi incerca sa eviti termenii tehnici si cifrele, deoarece nimeni nu va tine minte acei termeni sau cifrele pe care afacerea le vehiculeaza.
3. Creeaza-i o voce umana brandului tau
Atunci cand descrii afacerea pe care o conduci este ca si cum ai descrie o persoana. Ce fel de persoana ar fi afacerea ta? Ar putea fi reprezentata de catre o femeie, sau poate de catre un barbat? Si daca ar fi asa, ar fi o persoana cu o minte deschisa sau ar fi conservatoare?
De asemenea, trebuie sa iti alegi cu grija purtatorii de cuvant, deoarece acestia trebuie sa reprezinte in totalitate compania ta. Aceasta persoana trebuie sa fie in primul rand una de incredere, deoarece ea are rolul de a-ti crea o baza de clienti care sa asigure viitorul companiei tale. Mai mult decat atat, se spune ca cele mai de succes afaceri sunt acelea ale liderilor care au reusit sa isi "umanizeze" relatiile. Aceasta "umanizare" consta in activitatea pe care atat tu cat si angajatii, dar si clientii tai o aveti in domeniu Social Media.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.