Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketingul de nisa are cateva beneficii unice

Tags: marketing de nisa, promovare, produse personalizate, public targetat, potentiali clienti

Marketingul de nisa se concentreaza numai asupra unui grup de produse sau servicii si tipul de clienti corespunzatori. In mod cert, lucram mai usor, ne targetam eforturile mult mai rapid si economisim nu doar timp, ci si bani.





Ce alte beneficii aduce marketingul de nisa?

Afacerea se dezvolta mai usor atunci cand ne bazam pe acest gen de marketing. Piata careia ne adresam este nu neaparat mai mica, dar mult mai bine targetata, iar eforturile noastre sunt gestionate astfel mult mai bine si merg aproape la sigur catre niste potentiali cumparatori mult mai dispusi sa ne cumpere produsele sau serviciile.

Mai mult decat atat, relatia brand-client este consolidata mult mai usor, cu precadere in situatiile in care ne bucuram de o piata pe care nu exista foarte multi competitori sau, de ce nu, de o piata in care suntem singurii care ofera tipul respectiv de produse. Ganditi-va doar (inainte de a spune ca nu mai exista nise pe care sa patrundem) ca atunci cand vorbim de marketingul de nisa vorbim si de posibilitatea de a oferi produse personalizate astfel ca doar creativitatea ne poate pune piedici in acest domeniu.

Latura creativa este insa un factor care trebuie privit ca o oportunitate deoarece posibilitatea de a prezenta produsele intr-o maniera originala este reflectorul care ne va evidentia pe piata.

Tocmai acest factor al originalitatii elimina din competitie pentru ca ne va fi mult mai usor sa oferim produse care nu mai exista pe piata. In momentul in care clientii sunt multumiti de ceea ce le oferim, numarul acestora va creste.

Va fi mult mai greu sa apara competitori care sa produca servicii sau produse similare, mai ales ca ne adresam deja unui public specializat, de regula redus, fidelizat si caruia ii sunt oferite produse create in mod special in functie de nevoile individuala ale acestora.

Dezvoltarea brandului se face mult mai usor tot intr-o astfel de situatie in care relatia cu clientul se dezvolta partial de la sine. Devenim experti mult mai repede in ceea ce facem deoarece ne concentram atentia intr-o singura directie si reusim sa livram produsele mai eficient si mai rapid. Solutiile pe care le oferim pe piata de nisa sunt astfel eforturile care ne vor rasplati prin clienti multumiti si un brand din ce in ce mai cunoscut.

In plus, costurile de promovare sunt si ele mai reduse deoarece stim deja ce metode de publicitate nu vor functiona in cazul clientilor nostri asa ca vom reusi de la bun inceput sa lansam campaniile in punctele cheie care ne vor creste vizibilitatea pe piata.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016