Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Mesajul simplu folosit de Subway pentru a deveni cel mai mare lant de restaurante din lume
Tags: subway, marketing, fast-food, mancare sanatoasa, burger king
De peste zece ani, Subway foloseste un mesaj prin care promoveaza viata sanatoasa. De fapt, vorbim de 14 ani. Subway continua oarecum pe aceeasi linie, dar nu vrea sa duca lucrurile la extrema. Un purtator de cuvant al companiei, Tony Pace, a declarat, citat de Business Insider, ca mesajul de marketing al companiei incearca sa evite cruciada impotriva caloriilor.
De peste zece ani, Subway foloseste un mesaj prin care promoveaza viata sanatoasa. De fapt, vorbim de 14 ani. Subway continua oarecum pe aceeasi linie, dar nu vrea sa duca lucrurile la extrema. Un purtator de cuvant al companiei, Tony Pace, a declarat, citat de Business Insider, ca mesajul de marketing al companiei incearca sa evite cruciada impotriva caloriilor.
Cu alte cuvinte, incearca sa fii sanatos, dar nu te stradui prea tare, pentru ca nu vei pugtea tine pasul.
Subway se gaseste astfel intr-un spatiu propriu, la granita intre doua mari industrii: hrana sanatoasa si fast food. Brand-ul a mers in urma valului de viata sanatoasa, fara a renunta insa la ideea de 'gourmet'.
Fast food-ul se identifica cu idulgenta si mancarea nesanatoasa, asa ca mesajul Subway le poate crea consumatorilor o disonanta cognitiva, un disconfort creat de situatia in are sunt nevoiti sa tina in mana doua notiuni aflate in conflict.
Subway a ales sa jongleze cu cele doua notiuni si sa-si pastreze credibilitatea: nu, nu este un restaurant cu salate proaspete, dar nici unul care vinde burgeri de 966 de calorii (ca rivalul Burger King).
In acelasi timp, Subway a gasit o nisa, a atacat-o viguros si acum o domina. De aceea are mai multe restaurante deschise decat oricine altcineva: peste 36.000, in lumea larga. Mai mult decat McDonald's, cu 33.000, decat KFC, Pizza Hut si Taco Bell.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.