Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Plan de comunicare in situatii de criza
Tags: plan, comunicare, afacere, asigurare,
Orice afacere detine mai multe tipuri de asigurari. Sediul este asigurat, la fel si echipamentul, se prea poate sa existe asigurari in caz de erori s.a.m.d. 95% insa nu au cei mai important, plasa de siguranta fara de care puteti sa va ruinati. Este vorba despre un plan de comunicare in situatie de criza.
Orice afacere detine mai multe tipuri de asigurari. Sediul este asigurat, la fel si echipamentul, se prea poate sa existe asigurari in caz de erori s.a.m.d. 95% insa nu au cei mai important, plasa de siguranta fara de care puteti sa va ruinati. Este vorba despre un plan de comunicare in situatie de criza.
La fel cum nu puteti prevedea un incendiu sau un furt, nu puteti sti cu siguranta cand va veti confrunta cu un accident, utilizarea improprie a unui produs care s-a soldat cu moartea cuiva, un dezastru de orice fel.
Un plan bun de comunicare trebuie sa respecte anumite regului:
1. Fiti pe faza: in lumea stirilor instant nu va permiteti sa nu fiti pregatiti in fata dezastrului. Nu e vreme sa va adunati fortele, odata ce a lovit criza.
2. Ascultati si monitorizati: una dintre cele mai bune metode de a preveni o criza de comunicare este sa descoperiti problemele inca din fasa. Daca le dati de urma inainte de a iesi la suprafata, mare parte din avarii sunt atenuate. Trebuie sa aveti la indemana o strategie care sa va permita sa monitorizati ce se spune despre compania voastra, despre produse sau domeniu. Nu e vorba doar despre social media. Internetul este acum incarcat de tot felul de media care produc continut.
3. Fiti indulgenti si, in acelasi timp, recunoasteti-va greselile: este usor sa deveniti defensivi si sa va ascundeti in spatele unui "fara comentarii" sau a avocatilor. Dar cand loveste tragedia, publicul (angajati, comunitate, clienti etc.) vor sa va vada si sa va auda. Nimeni nu se asteapta sa fiti perfecti, dar vor sa va pese cu adevarat de ce s-a intamplat si de modul in care sunt afectati.
4. Comunicati, comunicati, comunicati: acesta este un sfat bun pentru orice situatie, dar devine esential intr-un moment de criza. Trebuie sa fiti pe faza, sa oferiti informari la zi, repetand aceeasi informatie intr-o varietate de formare, de media si, daca se poate, de zone. Chiar daca nu aveti nimic de raportat, nu va lasati pe tanjala.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.