Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reteta unui material promotional reusit

Tags: material promotional, castig, clienti, pagina web, produse, servicii

Daca vrei sa castigi clientul imediat ce acesta iti acceseaza pagina web si sa il convingi sa iti cumpere produsele sau serviciile, va trebui sa vorbesti pe limba lui si sa ii prezinti informatii care sa ii starneasca interesul. Crearea unui mesaj publicitar eficient in mediul online implica o intelegere clara a obiectivelor companiei pe termen lung.
Incerci sa convingi clientul potential sa cumpere un produs sau un serviciu? Vrei mai degraba ca acesta sa se aboneze la newsletter? Vrei sa afle mai multe informatii despre companie si sa il convingi sa apeleze la tine in viitor? In primul rand, trebuie sa stabilesti ce anume iti doresti ca acesti clienti sa faca dupa ce acceseaza website-ul companiei.
 
Majoritatea website-urilor incearca sa demonstreze clientilor potentiali cat de minunata este compania respectiva. Poate fi extrem de tentant sa scrii materiale publicitare prin care sa „ridici in slavi” compania. Insa astfel de materiale nu sunt niciodata eficiente.
 
De ce? Fiindca un consumator obisnuit nu este interesat sa afle cat mai multe detalii irelevante despre compania ta. Majoritatea utilizatorilor de internet isi doresc sa gaseasca ceea ce cauta si sa afle cat mai multe informatii esentiale referitoare la produsele sau serviciile de care au nevoie, fiindca trebuie sa ia o decizie repede. Daca nu gasesc ceea ce cauta pe website-ul tau, vor cauta in alta parte. Nici nu se vor obosi sa mai caute informatii suplimentare pe site.
 
Prin urmare, primul lucru pe care trebuie sa il ai in vedere atunci cand creezi materiale publicitare pentru mediul online este faptul ca trebuie sa raspunzi clientului la intrebarea „De ce ar trebui sa te aleg pe tine?” Clientii vor in primul rand sa afle care sunt beneficiile de care se vor bucura daca te vor alege pe tine, fie ca este vorba de abononare la newsletter, apelarea unui numar telefonic, achizitionarea unui produs sau alaturarea la o comunitate online.
 
Renunta la mesajele concentrate asupra promovarii unei imagini favorabile a companiei si concentreaza-te asupra beneficiilor aduse clientilor.
 
1. Creeaza o propunere unica de vanzare eficienta, prin care sa explici prin ce anume te diferentiezi tu de concurenta si de ce ar trebui clientii sa te aleaga pe TINE (2-3 propozitii).
 
2. Ofera informatii suplimentare despre ceea ce oferi. Concentreaza-te asupra beneficiilor produselor, nu asupra functiilor si nu aduce in discutie „importanta” companiei. Clientul trebuie sa inteleaga ce are de castigat daca investeste intr-o relatie cu tine.
 
3. Foloseste un call-to-action pentru a indrepta clientul catre actiunea dorita.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016