Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Self-branding de succes in 7 pasi
Tags: self-branding, brand, slogan
Self-branding-ul este foarte important pentru orice companie. Atunci cand clientul descopera ca ceea ce ii oferi este in conformitate cu propriile sale standarde si raspunde nevoilor sale, atunci exista o sansa mai mare ca acesta sa te aleaga pe tine ca si brand.
Self-branding-ul este foarte important pentru orice companie. Atunci cand clientul descopera ca ceea ce ii oferi este in conformitate cu propriile sale standarde si raspunde nevoilor sale, atunci exista o sansa mai mare ca acesta sa te aleaga pe tine ca si brand.
1. Spune cine esti
In primul, este esential sa le spui clientilor cine esti. Astfel, acestia vor sti ce fel de servicii oferi, care sunt caracteristicile companiei tale si daca vor gasi la tine ceea ce cauta. Prin urmare, este important sa-ti creezi un nume in domeniul in care activezi si sa iesi in evidenta.
2. Spune de unde vii
La fel de important este sa le spui clientilor de unde vii, deoarece unii vor opta sa colaboreze cu companii situate in imediata vecinitate. Nu trebuie sa pretinzi ca provii dintr-o anumita tara doar pentru a atrage mai multi clienti. Intotdeauna trebuie sa oferi clientilor informatii reale.
3. Arata-ti radacinile
De asemenea, este important sa le oferi clientilor o istorie a companiei, in care sa relatezi de unde ai plecat, cum te-ai dezvoltat si alte informatii esentiale care sa le induca ideea ca ai parcurs un drum lung pana in prezent. Radacinile au un impact urias asupra clientilor, acestia fiind impresionati de munca depusa de companie si alegand astfel sa colaboreze cu aceasta.
4. Cere parerea altora
Atunci cand iti construiesti propriul brand, trebuie sa ceri opinia celor din jur pentru a intelege cum esti privit de ceilalti. Dupa ce ai adunat feedback-ul, filtreaza informatia si hotaraste ce decizii trebuie luate pentru a-ti imbunatati imaginea.
5. Fii consecvent
Daca vrei sa-ti creezi o identitate proprie, trebuie sa fii consecvent. Daca folosesti o anumita sigla la inceput, foloseste-o pana la sfarsit. Astfel, clientii te vor recunoaste si gasi cu usurinta.
6. Foloseste adjective pozitive si stereotipuri
Atunci cand iti introduci brandul pe piata, foloseste adjective pozitive. Acestea te vor ajuta sa iti construiesti un nume. Pe de alta parte, stereotipurile iti ofera o eticheta, care ajuta clientii sa te recunoasca mult mai usor.
7. Fii sincer
Inainte de toate, insa, trebuie sa fii mereu sincer. Aceasta este cea mai buna cale de a reusi in orice domeniu de activitate. Nu trebuie sa divulgi toate detaliile legate de companie, dar este important sa fii intotdeauna sincer. Astfel, vei atrage la randul tau clienti sinceri care iti vor ramane fideli.
Cele mai mari companii au inregistrat un real succes deoarece au devenit lideri in domeniul de activitate iar unul din secretele self-branding-ului de succes este sa le dai clientilor un motiv pentru care sa te urmeze si sa isi doreasca ceea ce tu oferi.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.