Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sfaturi de branding pentru companiile mici
Tags: sfaturi de branding, companii mici, mesaj de brand, design
Atunci cand detii o companie mica, nu conteaza cat de inovative sunt produsele tale, atata timp cat clientii potentiali nu iti cunosc brandul. Pentru ca lumea sa te cunoasca, trebuie sa creezi un mesaj puternic si sa le oferi clientilor potentiali o idee cu privire la ce sa se astepte de la compania ta, la ce anume te diferentiaza de competitie si la cum sa te identifice din multimea de branduri disponibile pe piata.
Atunci cand detii o companie mica, nu conteaza cat de inovative sunt produsele tale, atata timp cat clientii potentiali nu iti cunosc brandul. Pentru ca lumea sa te cunoasca, trebuie sa creezi un mesaj puternic si sa le oferi clientilor potentiali o idee cu privire la ce sa se astepte de la compania ta, la ce anume te diferentiaza de competitie si la cum sa te identifice din multimea de branduri disponibile pe piata.
1. Alege un mesaj simplu
Prin ce este compania ta diferita de celelalte din industrie? Ce plus de originalitate aduce compania ta? De ce ar trebui clientii sa te aleaga pe tine? La aceste intrebari ar trebui sa raspunda mesajul tau de branding.
2. Da voce mesajului tau
Nu este vorba doar de ceea ce spui, ci si de cum o spui. “Vocea” ta va da tonul tuturor interactiunilor viitoare cu clientii. Aceasta voce va trebui sa exprime nucleul mesajului de branding si sa creeze o imagine unica a companiei. Toate materialele de marketing, atat cele tiparite, cat si cele virtuale, trebuie sa contina acelasi mesaj si sa foloseasca aceeasi “voce”. Aici intra website-ul companiei, blogul, retelele de socializare si email-urile.
3. Creeaza o sigla si un design propriu
Este important sa iti exprimi mesajul folosind cat mai multe cai. Prin urmare, ai nevoie si de o sigla si de o schema de culori care sa adauge si mai multa insemnatate mesajului verbal si care sa ajute clientii sa te identifice din multime.
4. Nu uita sa fii consecvent
Poti testa mai multe mesaje si poti incerca mai multe campanii pana sa vezi ce anume functioneaza. Insa, odata ce ai descoperit cel mai potrivit mesajul de brand, va trebui sa fii consecvent. Toata corespondenta online si offline, toate site-urile si toate profilurile de pe retele de socializare trebuie sa reflecte aceeasi imagine si sa exprime acelasi mesaj. In caz contrar, clientii vor observa mai degraba lipsa consecventei decat mesajul.
5. Masoara reactiile si imbunatateste-ti permanent mesajul
Pe masura ce inaintezi in promovarea brandului, asigura-te ca iei in considerare reactiile clientilor fata de brand. Urmareste ce discuta acestia pe retelele de socializare si pe forumuri si ia masuri atunci cand vezi ca anumite parti ale branding-ului nu functioneaza.
Branding-ul este un element dinamic al oricarui plan de marketing si este o metoda eficienta de a-ti diferentia compania de competitie si de a descoperi care sunt cele mai bune metode de interactionare cu clientii. Nu uita insa sa ramai consecvent in toate interactiunile cu clientii si sa dezvolti in permanenta mesajul in functie de preferintele consumatorilor.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.