Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Supermarketurile folosesc prognoza meteo pentru a raspunde nevoilor clientilor
de Petru Scraba |
Tags: supermarket, clienti, prognoza meteo, comportamentul cumparatorilor, vanzari, mancare
Vremea nu ia supermarketurile prin suprindere, si asta pentru ca dispun de tehnici speciale ale prognozei meteo care pot prezice in detalii cum ceea ce vom cumpara va fi afectat chiar si de cele mai mici schimbari ale temperaturii, dailymail.co.uk.
Vremea nu ia supermarketurile prin suprindere, si asta pentru ca dispun de tehnici speciale ale prognozei meteo care pot prezice in detalii cum ceea ce vom cumpara va fi afectat chiar si de cele mai mici schimbari ale temperaturii, dailymail.co.uk.
V-ati intrebat vreodata cum reusesc supermarketurile sa aiba cantitatea necesara de mici cand e vremea gratarelor? Rapunsul consta in mai sus amintitele tehnici de prognozare a vremii. De exemplu, cand temperatura creste de la 20 la 24 de grade Celsius, vanzarile de hamburgeri cresc cu 42%, potrivit unui studiu realizat de lantul Tesco din Marea Britanie.
O crestere a temperaturii cu zece grade este echivalenta cu explozia vanzarilor carnii de gratar (300%), asociata cu o scadere a vanzarii de legume cu 25%.
Vremea rece este asociata cu vanzarile de supa de conopida, carnati si lapte pasteurizat.
Tesco a declarat ieri ca a studiat timp de 15 ani comportamentul consumatorilor pentru a fi siguri ca au produsele potrivite pe rafturi. Concluzia: perioadele din an "afectate" de schimbari in atitudinea consumatorilor sunt primul weekend al iernii sau al verii.
De indata ce se face frig, ciocolata calda dispare de pe raft, in timp ce, in primul weekend calduros, alegem capsunile (vanzarile cresc cu 20%).
Un lucru nu se schimba de-a lungul anului: lunea cumparam salate, simtindu-ne, probabil, vinovati, pentru excesele culinare ale sfarsitului de saptamana.
Autor: Petru Scraba
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.