Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
4 sfaturi pentru construirea unei echipe de succes
Tags: echipa de succes, lucru in echipa, lider, obiective comune, greseli, conflicte
Daca iti doresti sa ai o echipa cat mai eficienta, concentreaza-te asupra dezvoltarii urmatoarelor patru abilitati:
Daca iti doresti sa ai o echipa cat mai eficienta, concentreaza-te asupra dezvoltarii urmatoarelor patru abilitati:
Pentru a deveni un lider bun, trebuie sa stii mai intai sa urmezi pe altcineva. Un discipol bun stie sa asculte eficient, sa intrebe atunci cand este confuz, sa se adapteze stilului de lucru al liderului si sa ofere feedback constructiv. Acesta stie de asemenea cand trebuie sa adreseze intrebari si cand trebuie sa asculte. In situatii de criza, astfel de oameni pot determina reusita.
2. Nu permite conflictelor sa intervina in calea atingerii obiectivelor
Imediat ce apar, conflictele trebuie rezolvate. Membrii echipei ar trebui sa isi exprime in mod sincer parerile si nevoile, pentru evitarea oricaror certuri. Trebuie de asemenea recunoscute toate diferentele culturale sau de alta natura dintre angajati pentru a intelege cauza neintelegerilor. Totul se rezuma la comunicarea eficienta intre toti membrii echipei.
3. Trebuie sa existe un obiectiv comun
Fiecare membru al echipei trebuie sa cunoasca obiectivele comune si care este rolul sau in atingerea acestora. Atunci cand exista un obiectiv comun si toti membrii echipei sunt mobilizati in vederea atingerii acestuia, acesta devine posibil. Atunci cand fiecare persoana stie care este rolul sau in cadrul echipei, pot fi anticipate nevoile celorlalti membri.
4. Discutarea greselilor
Pentru a asigura buna desfasurare a intregii activitati, echipa trebuie sa discute problemele intalnite si greselile efectuate. Este important sa se discute greselile, atat cele individuale, cat si cele atribuite intregii echipe, pentru gasirea unor solutii de imbunatatire in viitor. Astfel de discutii nu ar trebui sa se concentreze asupra exprimarii frustrarilor sau furiei, ci asupra gasirii de solutii pentru viitor.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.67
din 5
- 3 voturi.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre lider
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.