Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Atinge excelenta in vanzarile prin telefon!
Tags: vanzari, telesales, training, clienti, rentrop&straton, alexandru dinu
Rentrop & Straton te invita, pe 5 noiembrie 2011, la Sala de training Rentrop & Straton, Bld. Natiunile Unite Nr. 4, bloc 107 A, Bucuresti, la cel mai important training dedicat agentilor de vanzari prin telefon. Vino sa afli totul despre vanzarea prin telefon de la unul dintre cei mai buni traineri din Romania! Numarul maxim de participanti: 12.
Rentrop & Straton te invita, pe 5 noiembrie 2011, la Sala de training Rentrop & Straton, Bld. Natiunile Unite Nr. 4, bloc 107 A, Bucuresti, la cel mai important training dedicat agentilor de vanzari prin telefon. Vino sa afli totul despre vanzarea prin telefon de la unul dintre cei mai buni traineri din Romania! Numarul maxim de participanti: 12.
Obiectivul general al seminarului este de a-i ajuta pe participanti sa atinga excelenta in vanzari. El va fi cu siguranta atins, datorita diversitatii temelor abordate. Care sunt acestea? Comunicare clara si concisa, ascultare activa, tehnici de vanzare, determinarea clientului sa actioneze in felul dorit de dumneavoastra, transformarea obiectilor in argumente, atitudini si expresii recomandate. Intr-un cuvant, TOTUL.
Rentrop & Straton este mandru sa va invite la seminarul "Atinge excelenta in vanzarile prin telefon!". Noi ii invatam pe angajatii dumneavoastra sa vanda prin telefon. Doar telefonul il aduceti dumneavoastra !
La finalul cursului participantii vor sti sa comunice usor, clar si concis, isi vor imbunatati abilitatile de comunicare si relationare cu clientii si vor intelege importanta ascultarii active si a comunicarii nonverbale. In plus, vor invata tehnici specifice acestora, vor sti sa faca diferenta intre caracteristicile si beneficiile produselor si sa foloseasca avantajele in procesul de vanzare.
Cursul este adresat tuturor celor care intra in contact direct cu clientii, agentilor de vanzari prin telefon si agentilor de telemarketing, operatorilor call center. In acest scop, temele abordate acopera modalitati de convingere a clientilor, pentru satisfacerea cerintelor acestora, intelegerea si adaptarea la asteptarile clientior, prin identificarea nevoilor acestora, si construirea unei relatii cu clientul bazata pe incredere.
Trainingul este sustinut de Alexandru Dinu, trainer atestat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor, trainer al Grupului de Editura si Consultanta in Afaceri Rentrop & Straton si al firmelor colaboratoare. Alexandru Dinu are o experienta in vanzari de peste 8 ani si a pus bazele unui callcenter cu 60 de agenti, fiind directorul operatiunilor de telesales si al departamentului de vanzari prin agenti al companiei Rentrop & Straton. Domeniile sale de specialitate sunt: telesales, managementul timpului, customer care, vanzari, leadership si management, marketing direct.
Agenda cursului care va fi unul interactiv, practic (in proportie de peste 75%), bazat pe invatarea experentiala cuprinde urmatoarele:
Telefonul – avantaje si dezavantaje
Aptitudinile agentului de telesales
Comunicarea profesionala: comunicarea verbala si comunicarea nonverbala
Limbajul si vocea
Atitudini si expresii recomandate
Caracteristicile, avantajele si beneficiile produselor in procesul de vanzare
Tehnici de vanzare – metoda AIDA
Jocuri de rol
Costul acestui curs este de doar 647 de lei. Insa, pentru cei care se inscriu si achita pana pe data de 15.10.2011 pretul va fi de doar 497 de lei. Economisiti astfel 150 de lei.
Toti participantii primesc gratuit audiobookul " Arta negocierii " in valoare de 69.76 lei.
Vino pe 5 noiembrie 2011, la Sala de training Rentrop&Straton, Bld. Natiunile Unite Nr. 4, bloc 107 A, Bucuresti, la cel mai important training de telesales "Atinge excelenta in vanzarile prin telefon!".
Autor: Marketingportal
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.