Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Fraze ce ar trebui evitate in customer service
Tags: customer service, fraze interzise, clienti nemultumiti, politica firmei
Daca ati avut vreodata de-a face cu clienti nemultumiti, probabil stiti ca exista anumite fraze care, odata spuse, vor dezluntui iadul. Iata cateva dintre lucrurile pe care nu ar trebui sa le spuneti niciodata unui client:
Daca ati avut vreodata de-a face cu clienti nemultumiti, probabil stiti ca exista anumite fraze care, odata spuse, vor dezluntui iadul. Iata cateva dintre lucrurile pe care nu ar trebui sa le spuneti niciodata unui client:
2. "Aceasta este politica firmei" – Aceste "cuvinte magice" nu vor face ca problemele sa dispara, ba din contra, vor frustra si mai mult clientii, acestia fiind convinsi ca firma respectiva nu are nicio intentie reala de a gasi solutii la problemele sale.
3. "Va rugam sa vizitati website-ul companiei" – Este doar un alt mod de a spune "Nu putem face nimic pentru dvs.". In loc sa ii cereti clientului sa caute minute in sir pe website informatiile dorite, dupa ce au asteptat deja si la telefon, este preferabil sa le trimiteti un email cu link-ul direct catre informatia dorita.
4. "Aceasta este responsabilitatea producatorului" – Prin aceasta fraza, nu faceti altceva decat sa ii comunicati clientului ca va place sa ii luati banii, insa nu sunteti dispus sa il ajutati la nevoie. Retineti faptul ca respectivul client nu are nicio legatura cu furnizorul, partenerul, producatorul dvs., prin urmare, este datoria dvs. sa gasiti o cale de mijloc. Daca i-ati luat banii clientului, este datoria dvs. sa ii rezolvati problema.
5. "Puteti sa asteptati un moment?" – Si daca veti primi raspunsul "Nu"? Este mai bine sa ii spuneti clientului in mod clar si direct ce urmeaza sa faceti: "Va voi ruga sa asteptati un moment in timp ce eu voi lua legatura cu superviser-ul meu si voi reveni imediat cu un raspuns concret pentru dvs." Desi va va lua mai mult timp sa rostiti aceasta fraza, clientul va fi cu siguranta mult mai multumit si dispus sa astepte.
Via Inc
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole

Damiana Ilinca, social media manager: “Cand nu ai bugete mari pentru alte campanii, comunica smart pe social media”

Companiile smart anticipa nevoile si asteptarile clientilor. Afla cum la Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, pe 5 si 6 aprilie, Bucuresti
Mai multe articole despre customer service
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.